divendres, 10 de juliol del 2009

Las garras del águila

No és per traure-li protagonisme al Pop al Carrer... o sí, però no ho puc eludir. Vegeu Águila de Acero,[*] apartat SERVICIOS, segona estrelleta de la columna de l'esquerra. I encara hi ha qui diu que les coses no estan clares. Clar-Amunt!

[*] Gran Louis (Pastor) Gosset (sense ànim d'insultar ni de passejar), JR (Ewing) (Pat). Talent incomprés. De segur que haguera pogut ser el primer negre en guanyar un Campionat del Món d'esquí alpino.

7 comentaris:

jj ha dit...

València CF 1919-2009 DEP

Propose que posem quines han sigut les nostres experiències més grates amb aquest cos encara calentet.
Jo tanque els ulls i recorde un fred dimecres d´hivern on en un “pensat i fet”, els meus Langa i Polo i jo decidirem anar a vore el partit d´anada d´uns octaus de final de Copa davant l´Oviedo, en la fila 1! de la descoberta.
Estirava la mà i quasi impedia les cavalcades per la banda del fenòmen “manetes” Romero, ha sigut el més a prop que he estat de tocar el cel.

langa ha dit...

què records... però, i el tarjetó... estic afonat.... què ha sigut de la nostra amistat...

X9 ha dit...

La nostra relació està per damunt d´un insignificant tros de cartró rotulat amb uns dígits bancaris.
A la resta els convidava sols pels diners.. en canvi lo nostre és més pur.
No manifestes ací els teus sentiments que hi ha mala gent "al acecho".
Sempre teu, el 9.

langa's mum ha dit...

quin xicot més templat i sincer... qui el pillara.... pel meu son...of course...

polo ha dit...

jo recorde a pastoret la parra plorant al cuartel de la policia per què ens havien pillat... ja sabeu que... això val? eixirà al "possible video-despedida" que esteu fent?...també tinc fotos de cuant era flac... vull dir.. cuant no tenia múscul...

Mercedes Langa ha dit...

Pastoret (no el teclat d'Estiguestrist) es casa? Tu encara no, vitat Juanjo? Somie cada nit amb un carter vestit amb esmòquing blanc. Pica a la porta de ma casa. "El senyor Mercedes Langa?" Atarantat dic que sí. Al sobre, escrit amb tinta daurada, el meu cognom. L'estreny contra el meu pit. Ulls clucs. Sospire. Olor a roses. Ets tu, benvolgut amic.

Anònim ha dit...

Your vuitton bags
will accomplish your personality a appearance icon. The avant-garde times accept brought abounding of the avant-garde vuitton handbag
and a part of them the accoutrements fabricated by vuitton handbags
are advised to be at the top.