divendres, 15 de juliol del 2011

CONVOCATÒRIA

DISSABTE 17:45 (que són les 18:00)

9 comentaris:

Nom/URL ha dit...

Tenim al Petxi tocat.. així que no pot fallar ningú. No hi ha opció.

jURL ha dit...

Val, jo baixe.
6-1

juanda ha dit...

eu senc molt xo en mi no deurieu de contar, jo sere dubte fins ultim hora, tinc el sant de ma uela i ma mare i el celebrem en alzira es dinar xo si s'allarga no podre fugir encara q tinc la esperansa de q a les 6 estare asi.

"Primo" ha dit...

Vaig

Brigante ha dit...

Vaig.

fc tardido ha dit...

tardido present...

Albiol ha dit...

feu-me una perduda si sou nou... si no ... avui vaig al tourmalet quan s'acabe el tour...

Anònim ha dit...

1.Albiol
2.Peus
3.Primo
4.5.Xaps
6.6-1
7.Brigante
8.Juanito
9.Tardido
10.Juanda?

juanda ha dit...

a les 6 estare en el tenis