diumenge, 23 d’octubre del 2011

UNGLES FCB A LA BOLERA...



Una vegada més, els UNGLES FCB, amb la bandera de l'artista, ha estat per BARNA. I, a falta de boleres a casa nostra, hem tornat a acudir-hi a una de BARNA. Gran desplaçament, i bona companyia amb els "TARDIDOS DE BARNA"; com pot ser això, tardida: divuit anys amb ell i encara discutint... je, je. Gràcies, per la vostra visita i pel suport logístic amb Rafeta: encara em va traure vuit euros amb una braga (del coll, eh)...

Pròxima aturada: FCB-Llevant (3 de desembre)...per 45 euros: viatge i entrada...BUUUUUU, ANIMA'T!!!

UNGLES FCB ON TOUR...

7 comentaris:

Gran matx ha dit...

Mitja lliga en joc.

tardida respon ha dit...

Se va a ver un follon que no sabe ni donde sa metio!!!

Anònim ha dit...

BU, no faces cas i gasta't els diners en coses amb trellat (ja saps, negres morts, cervesa, dones,...).

un ungleter... ha dit...

El senyor Bu, té diners per a TOT...


DINERS O MORT!!!!!!

BU ha dit...

per a tot i mes,
Parada actual, AUSTRIA; SALZBURGO;
proxima parada BENIDUERME!!
futura BARNA!!! ti tar diu que he d´anar, vaig!!!

Ungles FCB on Tur ha dit...

Si senyor, així es parla. I quan Monstre diu que he d'anar on siga, jo també VAIG!

VAIG O MORT!!!!!

U NGLETERS ON TOUR... ha dit...

Així m'agrada; UNGLES FCB ON TOUR...



ON TOUR O MORT!!!!!!!