divendres, 4 de novembre del 2011

TARDIROSSI (+convocatòria) 17:45


SÍ, estimats amics... Una vegada més, ungles fcb on tour. I, aquesta vegada va ser a la llotja del Madrigal. Allà estava TARDIDO amb els personatges més il·lustres (Rossi, Cani, Roig, l'alcalde de Betxí...) i entranyables (Fabra, Font de Mora, Aspar...) de l'actualitat. I, com no, TARDIDO imposava el seu estilisme entre tanta corbata i vestit: XANDALLISME O MORT!!!!
I, juntament amb el desaparegut Ovidi, donaren un altre aire (algun petet va caure) a la llotja vip del Madrigal.

AH, i el millor de tot va ser quan al descans ens vam fotre els entrepans que duiem a la bossa (no era la de Mercadona, eh?) i el que ens posaven a les taules de la sala vip. Més d'un ens mirava amb cara d'incrèdul i pensava:" estos com han entrat ací..."

Per cert, Rossi em va dir que no pujarà aquest dissabte. Però, si no plou, probablement, puga vindre algun "col·lega" de tendència CULÉ.

18 comentaris:

Gobo ha dit...

Ací tenim de nou al "T(ard)io Matt" explorant i explicant altres mons, estic esperant ansiós una nova entrega de les teues aventures.

Tardido finet ha dit...

Eu, si tinguera 3€ a la Comunió, vegent la foto, no sé a qui fitxaria dels dos.

Xapul presente.

(Albert) CRUSAT-CHOPPED. Colectivo Revolucionarios Unidos Siempre Amb Tardido-El Che u Ovidi en el Pecho y en el PEDo ha dit...

¿Quién de los dos necesita las (Marc) crosas?

Firmado: (Albert) CRUSAT-CHOPPED. Colectivo Revolucionarios Unidos Siempre Amb Tardido-El Che u Ovidi en el Pecho y en el PEDo.

6-1 ha dit...

Nyores, Nyors.
És el meu deure anunciar-vos la fi de la meua història futbolística.

Ha sigut un plaer compartir estos anys amb tots vosaltres, però, abandone.

Setmana passada vaig anar a jugar a bàsket, i, sincerament, em vaig trobar millor del que em pensava.
Pista coberta, reencontres amb mítics de la meua joventut, partits assegurats, no costa un duro ... en fi, què més dir.

Així que em passe a l'altre bando.
Que ho passeu bé.

Tosic Golden Ball(s) ha dit...

Em pareix molt bé Rafael, si jo fóra un crack del bàsquet com tu, faria el mateix (ara que ho pense sóc un petardo al futbet i erre que erre).

Jo també m'estic cansant de "no" jugar però que hem de fer. De moment, si cada més juguem un partit...

Vaig.

Prim ha dit...

Jo pujaré. Tardido com analitza el mercat "in situ".

Anònim ha dit...

el cheff també hi anirà

6-1 ha dit...

No cal dir, que, si vos en falta un, i estic "available" (he d'omplir la vesprada de dissabte amb alguna activitat ludico-festiva), aniré, encara que sense esfonsar-me, que pareix que no, però diumenge vaig jugar 4 partits a 21 a basket a tota pista, i, collons ... cansa.

Albiol ha dit...

Puje.

Li vas dir a Rossi el que es va pagar a la comunió per ell no???

6-1 ha dit...

Torne a repetir, feu convocatòria, si en sou 9 abans de les 4 pujaré, sino festa. Si en sou 10 pos festa també clar.

La vie en rose, Tardiu en Rossi ha dit...

Dos detalls:

1. Braç dret de Tardiu. On volia anar Rossicky? ¡Quieto primo! Tú (Seydou) quieto pa la foto.

2. La força amb què agafa les crosses. Què es pensava, Tardiu, que anaves a pegar-li el palo? Però si el xandallisme, llevat de tres o quatres Canis, és pacifisme!

Dit açò, puge i també dic: Venga Rafa, ¡no me jodas! Tu ets un històric. Sense tu açò mor.

juanda ha dit...

si un fixe q tenim va fallant!!! esto uele mal i no es el petet del palc del madrigal. jo tambe puje sino plou.

Counterxap ha dit...

1-2. Xaps
3. Nacho Cases
4. Javi
5. Bregante
6. Xals
7. Uebs
8. Tardiu
9. Prim
10. Albiol
11. Juanda
12. Fitxatge Tardiu?

I 13, per suposat quan et done la gana 6-1.

Totalment prescindible ha dit...

Las gallinas que entran por las que salen

fc tardido ha dit...

tardido puja...i, si poden, en vindran dos (encara no està confirmat)

almenys hi ha partit o mort!!!!

Albiol! que fas allà dalt? ha dit...

Doncs jo passe... (alegria!!!) massa penya sense penya...6-1 podem ser 7-1?

Secretari ha dit...

Això d'un "petet" és només una manera de parlar, no? Ai, si jo parlara. Pobre Rossi, pobre Rossi...

el dels petets al sofà d'oriola ha dit...

al baix segura eren petets on tour...je, je!!!!!!


fc petet