divendres, 26 d’agost del 2011

Convocatòria

18:00, Tennis.

15 comentaris:

Xapul ha dit...

Jo tinc boda, encara que no podria jugar. Pujaré a vore-vos.
El meu germà se'n va als "rápidos" de Cullera i tampoc pot.
Paconill seguix de viatge.

Loís pareix ser que sí pujarà.
Si voleu que juguem les 24h no estaria de més que comentareu alguna cosa...

6-1 ha dit...

Jo si puc xo pareix que far perla de nou

Albiol! que fas allà dalt? ha dit...

jo puje, però no serem prou...

juanda ha dit...

si som prou i no plou jo puje

6-1 set i partido ha dit...

Per cert, si juguem 24h jo m'apunte.

Anònim ha dit...

xalsito sube, como siempre

Brigante ha dit...

Brigante puja. Talens, Ferro i amic sembla que també.

Pedrito Brigante ha dit...

1. Loís
2. Albiol
3. Zizou
4. Brigante
5. Peuets

6. Sous Chef
7. Tardiu
8. Jordi
9. Juanda

10. ?

Cal gratar per al número ten.

juanda ha dit...

jo al final no pujare he quedat a les 7:30 i se me fara tart si puje, fins setmana q ve.

tardido ha dit...

iepsssssssss, jordi no agafa el telèfon...una altra baixa.

jo sí que puge o mort!!!!!!!!

Tzar ha dit...

Puja

6-1 ha dit...

Al final som prou?

Penya ha dit...

Yo Pujaria Pero stic sesne diners Fins al fin a final de mes :S

6-1 ha dit...

Penya jo et faig un Prèstec home!!

penya ha dit...

ok, Gracies, Ara cuant Cobre mamare Teu Torne :)

ales 18:00 stare alli.