dijous, 4 d’agost del 2011

Villa Juanito BROSQUIL + BUmenatge

El Sr. Talens ens ha brindat la seua caseta per a fer un dinaret demà dissabte 06 d'agost. Aprofitarem per a fer el BUmenatge.

Cal confirmar assistència o absència

De moment tenim:


Albiol
Brigante i Empar
Peus d'Angelet i Alekandra
Groucho i Esther
Peuets Boniquets
Xapul i Laura
Vespeta

i BU! (escrit per BU: "Confirme que aniré, amb Bregante de copilot!!")


Sí, amics, ha aparegut.

* HORA DE TROBADA: 12.00-12.30 *

** PARTIDET SUSPÉS PER MANCA DE DEFECTIUS **



11 comentaris:

Albiol ha dit...

1.

Duré el caldero famós...

Prim ha dit...

No anem al dinar.
He quedat amb el meu cosí per jugar a tenis, nosaltres estarem allí a les 9:00, si hi ha matx doncs matx si no tenis.

Xapul ha dit...

Sorry però encara estic dopant-me de l'Asgarró de l'esquena de la setmana passada. Impossible. Baixaré a vore-vos.

Horari d'estiu??? ha dit...

si quedem a les 11:30 - 12:00 a dinar no dinarem, farem sopar-esmorzar del diumenge. Hauriem de quedar cap a les 10:00 a comprar.
Esther i Pere presentes.
Altra opció seria comprar esta vesprà i fer partidet dissabte de matí.

Optica Elsa ha dit...

Pere passat per ací i et farem una revisió.

Sous Chef ha dit...

8 litros de cervessa
2 vi blanc
1 tinto
2 llimonaes
1 fanta llima 1'5l
2 cocacola
1'5l
4 paquets papes grans
2 bolses cacau en pell i sal
3 pots d'olives mitjanes
1 pot de tomaca
1 botella oli
6 cuixes i "entre"cuixes
1 conill i mitg
1 bon troç de peça
12 l d'aigua.
verdura i arròs. tot açò ja esta comprat. Falta saber qui anem. i hora de quedada en el brosquil.
agraïsc la confirmació o negativa de l'assistència. Ja que he anat a comprar no em feu cridar a tots. si voleu postre o alguna cosa la podeu portar jo ja duc els meus tickets.

Mercadona 37€
carnisseria
26€
Verduleria ? esta vesprada ho sabré.
Ni anuncis, ni política.
Si algú vol fer-la, jo m'aparte, sino hi han voluntaris la faré jo.

Pedrito Brigante ha dit...

1 per a jugar, 2 per a dinar.

Partit a les 9.30 hores (però 9.30, eh?).

Trobada al Brosquil a les 12.00 h.

De les postres, nosaltres podem ocupar-nos: melons d'alger cortesia de Paco de la Calç.

De BU ja no em faig responsable. Dels temes de conversa, tampoc, tot i que augure preponderància de la comunió del xiquet.

tardido absent ha dit...

ni partidet ni dinaret...si puc, aniré a la vesprada.


tardido o mort!!!!!

Tenisboy ha dit...

Les llimonaes no les porta Xapu Mutu?

Vespeta ha dit...

jo vaig i porte també al meu amic-cosí (polític) i rival per a prendre la primera comunió Paconill lingus.

A vore si aclarim abans d´aquesta nit si som prou pq he de fer unes quantes pirules familiars per tal d´anar i no m´agradaria que férem un 3x3... seria dramàtic.
Mua.

Xapul ha dit...

puge a mirar 2 per a dinar