dijous, 26 de gener del 2012

CONVOCATÒRIA DISSABTE 17:45

EGUA

13 comentaris:

Albiol ha dit...

gran equip!! Juanda i jo baixa per dissabte... aniversari del futur fitxatge Gerard...

tzar ha dit...

puje, pak pensa en el llibre !!!!!!!!

Anònim ha dit...

Xals va.

VILA-REAL / FCB ha dit...

ungles fcb on tour...

TARDIDO ABSENT!!!!!!

Pedrito Brigante ha dit...

Allí vaig... amb la foto dels Alí Babàs.

MVP de la setmana passada ha dit...

Bena 2.0, mejor i mas fuerte... pruebalo en tu equipo...Bregante ya lo ha probado...a que esperas??

Anònim ha dit...

de moment un porter i 2 pa 2

Anònim ha dit...

com a l'ascensor de Jayma.

Anònim ha dit...

Baixa indefinida
6-1

Prim ha dit...

Jo vaig, però a jugar a futbet no a waterpolo, acabe de passar i allò és una piscina.

Anònim ha dit...

El cheff tampoc va . Cullera-Xeraco C a les 16:30.

Vespeta ha dit...

donades les perspectives, vespeta baixa...

tzar ha dit...

El meu cunyat pot pujar