divendres, 6 de gener del 2012

Dissabte 17:45

NADA

16 comentaris:

Anònim ha dit...

demà jo festa
6-1

FC TARDIDO ha dit...

tardido present...


tardido o mort!!!!

Prim ha dit...

Festa

juanda ha dit...

la cosa n va molt be, jo soc alta

Albiol ha dit...

Puje... a "jugar"...

MC Hammer va ha dit...

costipat i tot

Counter ha dit...

1.Tardiu (i el seu mòbil)
2.Juanda
3.Ide
4-5.Xaps
encara no han parlat
6-7.Peuets-Bregante

8-10: Cases, Javi, SousChef, Penya?

Fins les 16:45. Si no arribem a 10 en estos comments, no cal que pugem.

Vespeta ha dit...

jo si que vaig, però no puc esperar fins les 16:45,per saber-ho, ja que si és que no he de fer altres coses... jo espere fins 15:45.

Adm ha dit...

He detectat que el puto blog este, no sé quin criteri seguix, però de tant en tant tira a l'spam comentaris que es fan i, com voreu alguns, mai acaben de publicar-se.
He buceado per la carpeta d'spam i he trobat joietes com eixe Peuets entusiasmat per les creacions multimédia de Tardiu (haguera frenat la crisi de la parella?), gent rebotada pel putifério ara juguem ara no, tema Indalècies... buf, menudo baúl (Raúl el)!

Brigante ha dit...

Vaig.

Anònim ha dit...

Finalment si vos en falta un podria anar cap a les 6. Abans imposibol.
6-1

Erpeña ha dit...

Yo no Puc, sabates rebentades xD

Avore si algu podria eliminar els meus datos de asi ----> http://unglesenelbalo.blogspot.com/2011/09/24-hores.html <--- ya k apareix el meu Nº de telefon, y nom xD

nhia k ser invisible

Plancha ha dit...

Plancha puja

juanda ha dit...

es la segon vega q puje i men baixe sense juar , si n es queda clar molt abans jo fare plans

Paquita la Secretària ha dit...

Tu encara pujes i baixes, que no faria falta si esperares a que es confirmara pel bloc si juguem. T'assegure que estar amb el telefonet des de les 3 rascant a uns i altres tampoc és massa agradable.

Tens raó Juanda, però la setmana que ve más de lo mismo.

juanda ha dit...

pues aixo s'ha de canviar, manera: convocatoria fins la 13:00 del disabte sino festa.