dimecres, 8 d’abril del 2009

Un concepto

http://www.lahiguera.net/cinemania/actores/manuel_manquina/fotos/3528/manuel_manquina-p.jpg

Hola, amics i amigues del nostre programa. Avuí vull explicar-vos un pensament que m'ha vingut al cap mentre se'm feien les onze i mitja montant mobles a BIANCHI (la millor relació qualitat preu de la contornada) i encara no havia esmorzat. Donç bé, he recordat el que m'explicaren a la facultat, i crec que ho fan en totes les carreres, del senyor Abraham Maslow i la seua famosa piràmide (quasi més que la del Tutankamon). Donç bé donant-li voltes a l'assumpte mentre, després de posar els últims claus, m'asseia a menjar-me l'entrepà amb formatge i foie-gras que m'havia preparat la sra. Lola, he arribat a la següent conclusió: que pot donar més plaer que asseure't a la tassa del vàter i, després d'una estoneta d'apretó, amollar allò que lluita per eixir? Que pot donar més plaer que asseure't davant d'una bona truita de creïlles, poc feteta, amb sebeta i tot? Que pot donar més plaer que un bon trago d'aigua quant fa mitja hora que t'estàs morint de sét (crítical day?)? Del follar no parlem o qui parle qui ho faça, ara bé de donar-li a la sambomba...

El tio Maslow deia que només li donàvem importància a les necesitats superiors quan teníem resoltes les més bàsiques. Jo no sé si les anomenaria bàsiques en sentit "despectiu" si, al cap i a la fi, són les que més plaer ens proporcionen al llarg de la nostra vida. Penseu-ho.

2 comentaris:

Laivan Maslow ha dit...

Jo crec que el foie gras estava en mal estat i has començat a delirar. Pot ser també que algun element estrany estiga paralitzante el rec de la sang al cervell, perque tio...... a eixe4s hores ja tens pensaments tan profunds?????

jj ha dit...

Jo crec que marshmallow sabia molt bé el que deia i dubte molt que coneixera el bocata amb formatge i foie-gras (gran sopar per a esta nit).
Dit açò, coincidisc amb laivan i crec que s´ha soltat una corda del "polipasto" i t´has pegat alguna trompaeta amb un sofà.
Encara que, sens dubte, és una gran entrada al nivell del Deivit de la Vall (que no de deportes la vall, ni deportes val, ni deportes levante ca la guarra anguilonet i bolleta)