dimarts, 19 d’octubre del 2010

Jornada 1 Fantàsmica (J7 Lliga) ACTUALITZADA




37 comentaris:

Deja tu titular ha dit...

Enguany no vull la responsabilitat de posar els titulars de la jornada.. posem-lo tots.
El meu titular "El Numància també va ser líder la primera jornada"

Titular ha dit...

"Radiochoiu, o Els del 58, una jornada més, i davant la baixa de Lameuavane, conserva el récord en solitari."

Lliga Cocacolàstica ha dit...

Brutal: Caicedo 6 punts, Del Forn 7, Drenthedrator 4 i Desmaiaets 3. Només Sinama Noponeungol m'ha respós: -1. 44 punts el Camarógrafo del Pánico? Brossa de riu.

El meu titular ha dit...

"Alarmant baixa forma de Radiochoiu i els seus "Els del 58" que es queden a 26 pts. del seu rècord"

Radiochoiu 58ers. ha dit...

M'agrada eixe titular teu. Hay que estar en el candelabro, por lo bueno o por lo malo.

Mente sucia ha dit...

Imaginen como hicieron el equipo los 2 últimos clasificados.

Dirty Dozen ha dit...

Y dónde. ¿Suman 69 entre los dos?

Torrent ha dit...

"La lliga es guanya en les últimes deu jornades". Per tant, encara tinc possibilitats!!!!!!

Tardido o mort!!!!!!

Anònim ha dit...

Homenatge a la Sarpa Primer líder jornada 1 2009. Athelitc , osasuna i Barça i Xerez noten la seua absència.

Door-to-door salesman ha dit...

Jo com sempre, en la mitat, a 10 del primer (ja cauràs), i a 10 del'últim (esteu afonats)....

Otro robot ha dit...

Voy a ver la clasificación que ha penjao el robot i a momir.

Anònim ha dit...

jo també vull jugar a la lliga cocacolàstica (a la vista dels meus resultats) que hi ha que fer?...

1.- Donar pel sac i incordiar els demés...
2.- posar noms falsos i amagar-se per vergonya...
3.- Borrar comentaris dels demés usuaris...

qui s'apunta? EFFV

IEEE!! PEEPING TOM ha dit...

NO VOLDRÀS QUE MOSTRE LA CARA QUE FERES EN LA BODA DEL PERE QUAN CERTA PERSONA ES VA ACOSTAR CAP A TU FENT EL MÍTIC BALLET DE "CODITOS" I "RODILLITAS" !!!!...

PER CERT ha dit...

NO SABIA QUE EL NUMÀNCIA VA QUEDAR TERCER L'ANY PASSAT... CONTRA QUI JUGA LA XAMPIONS, CONTRA EL RACING DE BARXETA I ELS NOTHINGAM VERGONYA O QUÈ!!!!

Equipo simpático ha dit...

Albiol, què fas ahí? o equipo revelación...eixe mallorqueta que fa picoretes però al final, NADA!
Almenys el líder ha aparegut.
Crec que la gràcia d'açò és que tots diguem la nostra cada jornada. Líder, colistes, campió, guanyador de la jornada... No els de 4 de sempre, que ja ens ho diguem al Xat (que no és exclusiu eh? Amic Anònim cocacolàstic, fas el mateix que critiques, amagar-te..Les converses, en la que tothom pot entrar, les borre jo, i que jo sàpia en el bloc no es borren missatges)
Sincerament crec que si no és així no trobe el sentit, ni la motivació de continuar donant-li bola a açò (vos assegure que no cobre ni un euro d'Inda, encara que de vegades ho parega), crec que directament podríem consultar la web de Marca i au com fem a lo dels cotxes (Sparrow no m'agafaràs).
Lo del temps no cola, si teniu temps per a fer equips i canvis, no costar res "reballar" un comentari...

HHPdEM ha dit...

Xe, borreu el comentari del fill de puta del segón Anònim.

Dirty Reader ha dit...

Collons, té raó. "Radiochoiu, o Els del 58, una jornada més, i davant la baixa de Lameuavane, conserva el récord en solitari", pot voler dir una cosa diferent a allò que vol dir. Meravelles del llenguatge-guarratge. Tot està en el lector. Ara, d'esborrar el comentari... rien de rien!

"El cocacolisme és un humanisme" per Multinick Malone ha dit...

Per a l'aspirant cocacolàstic:

Primer de tot, per a jugar (en tots els sentits i en tots els jocs d'equip) més bé t'han d'acceptar abans que no tu t'acceptes.

2n. Donar pel cul??!! Torna't a llegir el "Primer de tot" i afegeix (i afegeix-te) "Acceptar les regles del joc".

3r. Posar-se caretes és una manera de revelar la identitat. Claríssima. Sobre veritat i mentida en sentit moral -el que tu utilitzes- podem discutir si et ve en gana (i en Langa). Vergonya?! Cap ni una. Vergonya dius? Fer coses lletges, ja saps, i ací, tots els que ens amaguem fem humor i amor (bellesa).

4t. Pel que fa a la pràctica d'esborrar comentaris que suggereixes que en UEB es fa, et remet a allò que diu el propietari de l'Equip Simpàtic, qui, per cert, ja està dient-te qui és (no el propietari del blog, sí l'ànima mater, el Mariano d'aquesta xarxa amical). En aquest blog no es bandegen comentaris. Una vegada algú ho va fer, és cert, amb les conseqüències que tots coneixem.

I 5é. Si encara vols ser cocacolàstic (escolàstic de coca), no cal que envies cap petició d'amistat. Amb petites aportacions a Ungles en el baló hi ha prou.

Anònim ha dit...

jo també vullc jugar.......sóc un valler descarriat del ramat que viu a la capital del turia.....

el nie del meu equip és 01141349

Robot ha dit...

Amic descarriat, necessitem usuari, no NIE i també ens agradaria saber contra qui tenim el plaer de competir.

FC TARDIDO ha dit...

Estic fora de joc...però, així i tot: solidaritat amb XAPUL!!!!!!

XAPUL I TARDIDO O MORT

Anònim ha dit...

usuari: spanishstarfucker

alguns em coneixem com JC....

Ian Assfurry ha dit...

JC?
Òstia, m'acabes de deixar flipat. Com t'has enterat d'açò? Ens hem de vore algun dia home. A part d'en algun concert!

spanishstafucker ha dit...

la red és inexcrutable......

Ian again ha dit...

Home, jo diria excrutable, no?

Robot ha dit...

JC estàs convidat.
Benvingut!

Los negros ha dit...

Tinc la sensació que enguany és l´any de Macarró. Eixa vespa corre molt. Gravessen te quiero.

Altre! ha dit...

Ilusos de primera jornada... ¿Dónde pararéis por Navidades?

pitet ha dit...

Vaig a traure pitet per què vaig tercer i la ristra ( de llonganisses de ca n'Elena) que van darrere és molt llarga.

Pedrito Brigante ha dit...

NIE: 02074446
Usuari: PedritoBrigante
Pregunta: Els punts de la primera jornada de LFM s'acumulen?

Ira tu! ha dit...

Convidat.
Recordeu a tots els que entreu nous que s'ha d'acceptar la invitació entrant amb el vostre usuari a "peñas".
Si has jugat la primera jornada, sí que apareixen els punt.
Actualitzaré classificació.

Pita ha dit...

Jo sóc més de Kebab.

No vayáis! ha dit...

En la carnicería de Elena venden longanizas con Clembuterol que dan positivo y adulteran clasificaciones.

No BUyáis! ha dit...

Por eso Sarpinha ha desidido no haser equipo este año.

Bu quasi al descens, menys mal que participa Brigante...esto no a hecho mas que espesar ha dit...

mare meua, si aco es el que es monta a la primera jornada, no vull ni pensar a les deus ultimes ( quan es guanyen les lligues). Pot ser reiteratiu pero a ningu se l'obliga a jugar, si be, es d'agrair que tots els amics participen, al menys els que s'ho passen be amb el joc. Els que no tinguen tant d'interes poden participar al bloc quan vullguen sempre desde el repecte i no perdent de vista que es sols un joc, que a molts i a mi em diverteix.
Sort i diversio a tots i a totes

Pitet agranant paca casa (la sogra) ha dit...

Segur que estant a Mallorca també compres les sobrasaes de ca n'Elena

FFPCV ha dit...

SÓu tots uns fills d'una camionà de putes rumanes que venen a que se les follen i debades perque els agrà. Sense faltar el respecte a ningú, eh!