dijous, 14 d’octubre del 2010

L'Última del gran Buck

8 comentaris:

Gran (Buck) ha dit...

Tornen els posts de qualitat.

Albiol (sí, encara jugue al mandril) ha dit...

NIE 1714592

RAÚL I JO. ha dit...

Ja estem ací de nou. No sé si ho tinc que colgar ací, però jo ho faig perquè no he trobat cap altre lloc. El meu equip s'anomena BURRUCHAGA, U.D. i el seu NIE és 01838155.
El jugador sóc jo, Raúl Burgos i Mancha.
Ja esteu asustats, no??

Colombo ha dit...

BUrruchaga?
Ui ui ui...

Tenisbuy ha dit...

Tenisbuy
NIE: 01238131.

FC TARDIDO ha dit...

ieeeeeeeeeeee, ja no podia esperar més!!!!! I si demà l'ordinador no està en condicions...NADAAAAAAA

ja he fet el FC TARDIDO, amb un gran lema: UNGLES FCB

NIE 01881693

Que Déu repartisca punts...comença la vertadera LLIGA!!!!

Lady Gas-Gas ha dit...

Vaig a fer un equip que es diga Puta Shakira¿ Me'l admetran?

M'penza que si que he fet equip ha dit...

Equip: Els del 58
NIE: 01973895
Usuari: radiochoiu