dilluns, 4 d’octubre del 2010

A per la 10-11!

Ja es pot entrar als comptes de la Fantàsmica, qui no en tinga o no el recorde se’n pot fer un altre. Els 3 crèdits que apareixen són per al primer equip.
A partir del dijous ja es poden fer els equips per a la propera jornada que serà d’ací a 2 setmanes pel paró de les seleccions.
Val la pena ENTRAR abans de dijous perquè si “valores” (modifiques el preu proposat per Marca per als jugadors) et donen 2 crèdits. Jo sols he canviat dos preus arreu i ja els tinc. A més si quan fas l’equip ho fas des del mòbil, te’n donen un altre.
A la dreta, estarà el logo de la Fantàsmica que enllaçarà a este post on podeu anar deixant els codis dels equips, juntament amb el nom de l’equip i jugador i que inscriuré en la nostra penya (grande peña, qué garra!).
Evidentment, supose com a veteranos, apurant al màxim, que els equips no els farem fins a vora el 16 d’octubre que serà quan comença la primera jornada del joc. Serà eixe cap de setmana quan introduiré el codi de tots els equips en la penya i haureu d’acceptar que voleu jugar en esta per poder traure la classificació completa eixe dilluns.
Aviseu a qui vullgueu, l’única condició, si vos pareix, és que diga el nom per evitar-nos els rotllos de l’any passat no?
Au!

4 comentaris:

FC TARDIDO ha dit...

Per fi, comença la vertadera lliga!!!

FANTÀSMICA O MORT

Tennis Boy ha dit...

Jo no pense revetlar la meua identitat.

Annis Boy ha dit...

Ui, ui, ui... Que amb les dues ha volgut carregar el mort, però amb la 'tl' se l'ha posat a sobre.

RAÚL I JO. ha dit...

Ja estem ací de nou. No sé si ho tinc que colgar ací, però jo ho faig perquè no he trobat cap altre lloc. El meu equip s'anomena BURRUCHAGA, U.D. i el seu NIE és 01838155.
El jugador sóc jo, Raúl Burgos i Mancha.
Ja esteu asustats, no??