dimarts, 11 de gener del 2011

Jornada 12 LFM (J18 lliga)

JORNADA





















GENERAL


7 comentaris:

Xapul ha dit...

"PR7 i VesPR7 aman a Cristiano" i "Ciervo desbocado sols pot ser seguit per una vespeta trucada"

Caçador Xapul, torna a Champions, ja té l'arma i l'objectiu. Corre ciervo, corre. (Per cert indica'ns posició a la general...)

FC TARDIDO ha dit...

Nooooooooooooooo...la ràdio, gràcies a un cristià, ja m'ha agafat. No obstant això, "encara"...he de girar el coll.

COLL O MORT!!!!!

Vespeta a tope ha dit...

ja vaig dir que aquesta vespeta anava a demanar us quants arreglos pa reis: tavi de competició, boles de nacar, un 65, un 18(encara que xupla prou) i un xicle d´ultima generació importat expressament pel xato. A més m´he posat una gazella de 3,5 darrere i una hutchinson davant... s´ha notat, ah?? ara vaig a posar--me un catxo per a donar-li aerodiàmica a la vespa... TREMOLEU!!

balearicus ha dit...

1026 a la classificació general.

No considerava rival a Xap III però crec que la vespeta està trucada.

Tinc 97 punts més que l'any passat en aquesta jornada.

Amiguitos, si mire pel retrovisor l'únic que hi ha són molt de caps i qualque cabiu

Ofés ha dit...

Balearicus... m´has ofés. Ara la vespeta està trucada i ofesa. I això fa fredat... vaig a per tu!

Anònim ha dit...

L'Os Waldo is my love.

Sa mentira ha dit...

Tres vegades m'has dit que t'havia eixit la xornà i en les tres has fet més de 40 punts.... sa mentira!!