diumenge, 2 de gener del 2011

CUALQUIER TIEMPO PASADO FUE MEJOR




El nostre benvolgut Reisi, aprofitant la reforma, ha canviat el logo. I eixe nou logo no m'agrada i em fa sospitar.
- On està el balonet?, i l'home, aprofitant la crisi l'haurà despatxat?,
- Qué fem amb dels calcetinets i les samarretes que tenim amb el logo vell?, ens proporcionarà de noves?,
- i el que és més inquietant, que volen dir eixes E i A que es veuen igual del dret i a l'inrevés? Voldrá dir que el nostre futbol no hi ha per on agafar-lo el mires per on el mires?.
Per cert David, dona-mos el teléfon de l'home per si ens fa falta algú per jugar el proper dissabte. No es menejava molt, però als nostres partidets no es notarà massa.

4 comentaris:

Disposat a col.laborar ha dit...

En referència a la segona pregunta, m'oferisc com a voluntari per tal de difondre el nou logo que ha de començar a calar.
Per això, Deivit de la Vall, no em sabria mal que imprimires el logo en un xandall i parka XL i esportives del 46 que pròximament, i desinteressadament passaria a recollir. Ja em diràs alguna cosa...

COQUE ha dit...

Collons, ja deia jo que no trobava la tenda.
Escolta David que estic tornant-me loco per anar a pagar-te.
On he d'anar?

COQUE ha dit...

Mira David que no t'acalores per no poder localitzar-mos per anar a la inauguració.
Ho he parlat amb el colom i hem decidit que ja que no vam fer gasto de la picaeta, pues que una cosa per l'altra. Ja ens veiem.

Les "Deportives" de COQUE ha dit...

El nostre amo ens té destruides. Diu que no vol passar a per un parell nou perque és massa prompte i encara se'n recordarà del tàctica. Per favor, sr. Atmòsfera, deixe-li 50€ per a que puga comprar-li unes altres; necessitem la jubilació!

PD: Han de sér Joma per a que facen joc amb les de l'Associació.