dimarts, 25 de gener del 2011

Jornada 14 LFM (J20 Lliga)

JORNADA





















GENERAL


20 comentaris:

A vore si superem els 7 comentaris! ha dit...

"Mostaxet ho ha tornat a fer!" "Xapul ja apunta al Ciervo...a 30 punts!"

S'agraïxen posicions del líder i guanyador. Em sembla que ara els 25 primers tenen premi i el Mostaxet s'ha quedat a 5 punts de guanyar la jornada.

Manetes ha dit...

Com poc ser açò, tres tios que marquen gols, 9 que han guanyat i només 40 punts????????? Inda de missió......

Balearicus ha dit...

Vaig sobre el 1400.

Manetes pense igual que tú, jo m'esperava més punts.

Ja comence a tindre un matalàs un poc confortable.

Venga espavileu-vos que vull un poc d'emoció !!!!

Cuidado ha dit...

Balearicus, com et trenque l'altre genollet ja voràz quina emoció

Proposta ha dit...

I si li provoquem al part a Balearica? Unes setmanetes a l'hospital no li les llevaria ningú.

FC TARDIDO ha dit...

Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...la Ràdioooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...m'ha passatttt...

Això no quedarà així!!!!!!!!!

RÀDIO MORTA!!!!!!

Anònim ha dit...

Per...

Anònim ha dit...

... Xapul.

La Ràdio està apagada ha dit...

Només s'engega per a proposar que li donem la camiseta ja al Tzarrr. De la resta, sense comentaris,

Radio Nenaza ha dit...

"Retroceder nunca, rendirse jamás"
Jean Claude Van Damme

El Monstres, abans de quedar òrfens, ens portaven més de 40 punts.

Ràdio Yamakita ha dit...

Ie Xaaaapul, no t'envalentones que un ja ha caigut, et pròxim eres tú! Passet a passet sense fer soroll, com Mouuuuu.

Prim ha dit...

Tres jornades seguides al top five, l'equip comença a estar perfilat.
Dos jornades més i vos faig una gràfica d'excel de les guapes.

SOU TOTS UNS FDPS ha dit...

No hi ha res com la polèmica per unflar el nombre de comentaris.. i 13. Bregante, a toda mecha.

RM ha dit...

Efectivament, un altre cop!
Els Mostaxets son l'equip punter de la fantàsmica 10/11.
Llàstima que no entre al top25, m'he quedat a 6puntets de guanyar, si Burruchaga m'haguera cedit a Rondon, rebente la classificació...seguirem intentant que a la tercera va la bensïda.

Mostaxets a la victòria!!!!

FC TARDIDO ha dit...

"Llàstima, llàstima..." a plorar ja saps on has d'anar...

Per cert, cal destacar la gran puntuació de Periolisto Bregante: 2

plorar o mort!!!!

Xeee, venc clínecs! ha dit...

Com poc ser açò, tres tios que marquen gols, 11 que han guanyat i només 49 punts????????? A plorar al valle!

Simonet ha dit...

I jo? Tinc a Luis Fabiano, Rosssi, Ulloa, Messi, Pedrito, CR7, Adebayor i el Detonador i sols tinc 93 punts.

Inda ha dit...

Mostachito. 3 créditos y entras en el torneo del KO. Copa Fantásmica. Entra con tu usuario y verás...

Amor y algo mas ha dit...

chats de amor no dudeu en entrar http://chats-amor.tk/

Pellegrí ha dit...

No ho DUDArem.