divendres, 25 de febrer del 2011

Convocatòria històrica de 26.02.11

Per fi, Nalbandian, o ha arribat l'alba del dia: ¡hemos asaltado el Tenis!





Ante la amenaza de cederles a Reyes para las partidas de dobles, PseudoAndrada Asurmendi y compañía han claudicado. Así, previo pago de 5 euros los apestados no socios podremos pasear nuestro sudor entre fundas de Babolat y cuerpos Cacaolat, sin sentirnos culpables por menoscabar las magras invitaciones de nuestros resignados amigos socios. ¡Adiós, Muammar Andrada! El tsunami egipcio ha llegado a mare nostrum.

Por cierto, mañana a las 17.30 horas. A continuación, santet histórico para tan memorable jornada:




PS1 o PSP: Penya: açò és un ídol futbolístic, i no el teu admirat Bruno Blanquet.
PS2: Reyes, si no pots vindre, no passa res. Ferro necessita que li tires una maneta amb el
Xuvenil.

13 comentaris:

Manetes ha dit...

Jo acudiré a la blaveta

Penya :D ha dit...

Yo tambe... Porte algun amic?¿

REYES ha dit...

i jo, amb la NEGRETA...

BRIGANTE O MORT

Xals ha dit...

Si anem al tennis jo vaig.

Xapul ha dit...

Abans de res, crec que podríem cancel·lar la secció "col·leccions": INSUPERABLE.

Lamentablement causaré baixa per prescripció mèdica, dimarts em faig resonància. Després de "palpar-me" el metge no m'ha vist res així que molt greu no serà. A més, després de saber que podem jugar sempre al tennis, vull curar-me bé.
Pujaré d'espectador. Diuen que des de fora la percepció de ritme trepidant a la pista es confirma.

Manetes ha dit...

Aleshores, a les 17.30 al tenis????

Prim ha dit...

Jo vaig al tennis.
Fem recompte a vore si no som prou

Xap ha dit...

Pexino avisat

ALGÚ HO HAVIA DE DIR ha dit...

No és per res... PERÒ, CINC EUROS EM SEMBLA UN poc massa CAR

CINC EUROS O MORT!!!!

FC TARDIDO!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zizou ha dit...

Jo vaig.
5 euros = cubateta ... no sigau agarrats!!
Puc encomanarme ja les Mizuno Super Sports Turf CL Masters ??

Per supost, personalitzades.

Zizouiuiuiui ha dit...

Xe, acò és un cacau ... Blau o Verd? BlauVerd, Blaugrana, Rojiblanco ...

A vore si anem meitat i meitat !!

Prim ha dit...

Anem al tenis.
Si no som prou baixem i vorem si algú vol jugar.

Penya :D ha dit...

yo vaix ala blaveta..... si aneu per alli tirat estare yo....