dimecres, 2 de febrer del 2011

Señores hay una edad para dejar de jugar a futbito

9 comentaris:

Arturo Prim ha dit...

Raquel m'ha obligat a penjar aquest post per a tema de conversa amb la parella.

Humorista amb poc rigor ha dit...

Eixa no sap de què parla.
Si baixara una setmana a la Pista de la Muerte canviaria d'opinió. Sons de "crack"? Més de 80 kg? Lorzas? I l'últim comentari?.. m'ha fet mal, el vaig reproduir exactament diumenge de matí. PRIM em vas fer una entrada.

Achilleos ha dit...

Doncs sí, algun dia caurem. El meu talonet ja va fer crack fa 2 setmanes.

un que en té més de 80 ha dit...

xe, calla, xe...

panxuts o mort!!!!!

Ponecabesales ha dit...

Lo teu no és panxa. És músCUL!

un que te menys de 80 ha dit...

Jo ja he fet crack.

Aquiles qui el va disparar radio gagammenon

Manetes ha dit...

a) Quina parella?
b) 80 kilos no pese jo des de Cadets
c) Pa no marcar, roba ampla
d) Si, les dones no fan açò, a l'edat de l'Eva H, fan "crack" les cuixes als gimnasos fent Spinning
e) Única veritat, l'esport de diumenge de matí es l'excusa pa fer-se birres...
f)A més, com excusa, ja ens em deixat de jugar a l'arena.....

FUTBET O MORT
PENYA O MORT
BIRRA o MORT
PIZZERES O MORT

Ai, cada vegada que me'ls mire me'ls veig més bonicos... ha dit...

Je je, pa no marcar, roba ampla. Molt bona.

MANETES O PEUETS O MORT

capçal per fi posat ha dit...

"Je je, pa no marcar..." doncs un bon porter com MANETES...

MARCAR O MORT!!!