divendres, 18 de febrer del 2011

Dissabte 17:30. Blaveta supongo.

Porte 4 dies al Twitter i, sí, ja m’he fet un nom. No vos avorriré amb les meues històries amb la crème de la crème d’aquest gran invent però prompte tindreu més notícies.
De moment aprofitaré la convocatòria per a mostrar-vos el nivell de colegueo que tinc amb alguns dels cracks que followege. Aquest concretament és un dels millors jugadors de futbet del món, el gran Kike Boned.
Sí, som amics. És més, té tan gran interés en la meua persona que em fa arribar cartes amb fotos dedicades tot i que jo en cap moment li he donat la meua adreça! Quina alegria m’he endut esta vesprada quan he vist la carta a la bústia. Sobre manuscrit, “cunyo” de Murcia. Molt gran.
Gracias Kike, nos llamamos.

6 comentaris:

En un sinvivir ha dit...

¿Ein? ¿Me lo puede explicar? ¿Y por qué aparece Zizou si la foto la dedica Kike Boned? ¿Qué hace Zinedine entre Toni Cantó y Navarro el jugador de baloncesto del Barcelona? ¡No entiendo nadaaaaaaa!

Pedrito Brigante ha dit...

Cordons, el gran no, grandíssim Kike Boned!! Xapul: has d'explicar-nos com t'ho has fet (encara que, com diu l'anterior comentarista, què fa Zidane com a protagonista i Kike arraconat? Que t'ha enviat una foto que Zizou li havia regalat a ell i te l'ha dedicada? No en tindria de seues amb l'elàstica Turística? Mmm...) Jo ja estic per obrir-me un twitter d'eixos. El gran capità, icona absoluta d'aquest esport... Enhorabona, quin tresor! Compartirà tauleta de nit amb Pedja i amb Bartolo acompanyat d'Aznar?

Per cert, jo baixe (o puge), que demà hi ha moltes coses que aclarir.

Pedrito Brigante ha dit...

L'emoció no m'ha deixat dormir en tota la nit. "Kike Boned, Kike Boned en persona li ha enviat a Xapul una foto dedicada... Kike Boned!" Donava voltes i voltes en el llit, fins que se m'ha il·luminat la perilla de la indignació: "Un moment... Que no haurà estat el mateix Xapul qui s'ha adreçat la carta? Tots sabem de la seua traça a l'hora de falsificar 'cunyos' --cada dissabte ho comprovem amb la 'reserva de la pista blaveta'--, tots sabem dels seus pocs escrúpols quan es tracta de fer-se passar per un referent de les nostres vides --recordem la 'multa de Terre' a Pere Mafé. Sí, ha estat una altra maniobra de Xapul a fi d'augmentar les visites del blog, no tinc cap mena de dubte! Vil Xapul: aquesta vegada, però, has anat massa lluny. Jugar així amb els sentiments de la bona gent.

Zizou ha dit...

Vaig a demandar-vos per emprar la meua imatge sense cap permís ...

Per cert ... convocatòria ZERO !!

Penya :D ha dit...

yo vaix ala blava = porte un amic

Prim ha dit...

Ens veiem allí, Juanda també ve.