divendres, 3 de juny del 2011

Cucumbucatòria (Dissabte 17:45)

19 comentaris:

Zizou ha dit...

Jo si l'alèrgia em respecta podré anar.

Jon Carewicoetxea ha dit...

Apúnteme para su delantera. Bajaré al País Valenciano para entrevistarme con Sarpita. A ver si me da una prebenda en el área de deportes (local). Agur.

Peus torts pero bonics ha dit...

voi

Manetes no pepinos ha dit...

sino plou..... vaig

Manetes no pepinos ha dit...

sino plou..... vaig

no me salen las cuentas ha dit...

poca gent, plutja prevista.... Millor aorofiteu per fer el triler (de 16 rodes) de la peli

Paco (Montesdeoca) ha dit...

Poca xent? De moment, al partidet, Manetes ve per partida doble, benvolgut hombre del tiempo, agua-fiestas. Aneu respir-formiga.*

* Aquest oink va per al cartellista local. Si ell camufla escarabats, jo camufle una ant.

Sempre amb Xapul ha dit...

Xe, quin tio més atent Xapul. Fa una cucumbucatòria discreta (sense imatges, sense text) amb la intenció de no eclipsar l'obra del car(los)tellista. Xapulete: amiguete de sus amiguetes de twitter.

els peus més bonics del món ha dit...

4:02 /4:07
Saps que els meus pares decidiren no donar-me cap germà. Deixa que me'ls busque per ahí, escurabutxaquis.

El cartellista local ha fet la seua última obra a "angulo, ves, enherva-lo".

D'ara endav-formiga el tema serà anòmin.

Prim ha dit...

Jo vaig

Albiol ha dit...

vaig al soterrament de la mare d'una amiga lucia...

X ha dit...

Avisa al fill de Juani que lliure

juanda ha dit...

conteu amb mi.
arturo pasa x mi.

Ànims! ha dit...

Interloco mira @menciones, tens un regalet del teu també Twitteramic que ja està menejant-se/reptant. Tinc un repte a plantejar-te, no sé si seràs tan valent...

X ha dit...

1.Brega
2.Peuets
3.Mans
4.Xapul
5.Vesp
6.Zizou
7.Prim
8.Juanda
9.Pexi

Tardiu + UEBS + ....?? Confirmeu please.

Zizou ha dit...

Vaig parlar ahir amb Tardiu-rètic mentre em feia una Buckler 0,0 al bar Ferro.
En principi em va dir que venia (i pense que The Kings també ...)

tardido noi ha dit...

hi serà present...i the king també!!!!

tardido noi ha dit...

hi serà present...i the king també!!!!

BU ha dit...

Que quede clar que jo no tinc res a vore amb els pepinos roins alemans ni amb aquesta cucumBUcatoria.