dijous, 30 de juny del 2011

Per mi, s'ha acabat

Hem dius que faça memòria...

"Si tu mateix, Pillado!!!, saps que t’he criticat, et serà molt fàcil fer memòria i deixar els detalls ací per escrit"

Després dius que el que faig és enterbolir...

"Segueixes tirant purins, i amb expressa intenció d’estancar les aigües fecals. No vols que s’escolen per la claveguera, no vols que es perden. Parles d’aclarir-ho i el que fas és enterbolir"

Et vaig dir que no sabia si havies sigut tu (quan lo cert és que et vaig sentir dir-ho, clarament, i els altres tres que estaven allí també, tal vegada ets tú el que no vol fer-hi memòria).

"En altre temps (fa dos, fa tres setmanes?) no tenien importància, però hui dels draps bruts fas bandera. No saps si vaig ser jo -no sé què-, però estàs quasi segur que sí, i si no he estat jo -això que no sé què és-, dispensa’m i s’ha acabat"

I si que saps el què...

El què, és que puje i fas un comentari que als altres 3 va fer gràcia i et repetisc que jo no li donà més importància, per què, jo també faig bromes i les sé suportar. Però poques hores després al blog ix un comentari "Albiol, albiolet, comprar-vendre..." que ja no fa tanta gràcia i que encara no has negat haver sigut tu.

De tota manera, sé que tot ha començat en un malentés i en un encreuament de comentaris i demane disculpes (again).


I com tú be dius, dispensa'm i s'ha acabat...