dimarts, 28 de juny del 2011

MERDA

ANTECEDENTS:

Bregante ha dit...

Vull demanar disculpes, per si algú es va posar nerviós en vore'm
fora de lloc... no tornarà a passar més... d'ara endavant espere que
el peix hem deixe jugar al seu equip i li pregue hem perdone...

Petxin o mort!!!

27 de juny de 2011 18:57


Pet xino ha dit...

Albiolet Albiolet, no se si eres tu, pero per a suplantar Bregante,
primer hem d'aprendre a escriure. Ahí ho tenim complicat.

28 de juny de 2011 2:10


Pillado!!! ha dit...

Ahí me has pillado francisco!! però també t'he de dir una coseta, si per un fallo ja creus que no sé escriure, mal vas!!. I no crec que siga tan complicat arribar al teu "nivell", encara que no ho pretenc, a més, si per criticar-te, vas segar al peix... pujaré amb canelleres, no et preocupes... i recorda que tu també critiques a prous dels que pujen allí (m'incloc) i, encara que ho fas a esquenes, la gent o sap, i no se'n va cara teva a currar-te...

28 de juny de 2011 13:34



Primer de tot, una recomanació per a les mans. Les pedres, millor tirar-les en apunts que no en comentaris a convocatòries passades de futbet. Més que res perquè no queden amagades.

Segon (aniré a pams, que sé que a Peuets li agrada aquest procediment). Si Bregante vol que servidor virtual demane disculpes a tothom, Brigante ho fa, ací, en el blog. A Petxino, que sabem que no visita UEB, li presentaré el meu descàrrec en persona real. Ara, a Pillado!!! voldria aclarir-li unes cosetes. No vaig “segar” Petxino (amb la cama encongida no talla la falç), ni, per descomptat, vaig “currar-lo” cara a cara. Vaig envestir-lo, i no “per criticar-me”. Si vaig anar a topar amb ell va ser perquè havia escoltat diverses vegades –tres per a ser exactes– un xiu-xiu ofensiu, un soroll covard i continuat que en la tercera ocasió va personalitzar mitjançant la frase “Eixa teoria segur que la té escrita en el primer llibre”.

Tercer. Tinc un fum de malnoms, sóc multinick (mai Slaughter), sí, però sempre sóc el mateix. Això (jo) és evident. Totes les meues màscares em deixen al descobert. No amague mai la mà. Així les coses, tan clar està que no sóc el Bregante del 27.06-18.57 h, com que no sóc el Pet xino del 28.06-2.10 h. A més a més, el propi Pet xino s’encarrega de palesar-ho.

Quart. Quin és el resultat de tres? Que jo mai, i subratlle MAI, he parlat de “fallos”, de “no saber escriure”, de “nivells”… El resultat de ser qui sóc, i que resulta d’una educació, m’impedeix dir o insinuar tan sols coses semblants. Com també malparlar en secret de qui puja al Tennis a passar una bona estona. Si tu mateix, Pillado!!!, saps que t’he criticat, et serà molt fàcil fer memòria i deixar els detalls ací per escrit (què t’he dit, a qui li ho he dit, quan ho he dit, com ho he dit, on ho he dit). Pura informació. En cas contrari, el que deixes caure serà pur purí: cagalló, pixum i aigua d’estable; adob per a escampar la discòrdia. Més merda, al cap i a la fi.

7 comentaris:

Pet Xino o siga Xals ha dit...

Hola, ja que he contribuit (dièresi?) a la masificació de merda a aquest cadàver putrefacte que és U.E.B. voldria dir unes paraules.

Sr. Ideal (para el trabajo), des de quasi el naiximent del blog, la suplantació ha segut una de les característiques més destacables del seu dia a dia, a tots ens ha tocat i alguna vegada ens ha molestat. Pero quan hem pensat bé, al menys en el meu cas, per que ho feia l'altre, i vist que és part del joc i no té cap conseqüència ni mala intenció, ho hem deixat córrer. Jo de fet ho faig moltes vegades això de suplantar algú.

Dic açò, perque em pareix que a tu et va molestar això del comentari en nom d'Albiolet de fa un parell de posts, i si és així, no sé perque, jo no veig cap ofensa per part de qui el va fer, que no sé si és Paco o qui és.

La resposta al teu comentari sobre que el blog no tenia interés i tal també la vaig fer jo, eixa que deia que el blog estava mort, en part perque em pareix que el que dius és cert i açò no vos importa gens a ningú dels que el visiteu i per això està a punt de desaparéixer.

Pel que fa al comentari del Pet Xino, crec que, si no queda clar que l'he fet jo, si que ho està que no ha segut Paco. El conec un poquet i no l'he escoltat mai fardar d'allò que sap fer millor que qualsevol de nosaltres, escriure i jugar afutbol. No és el seu estil. Si alguna vegada, i supose que és al que realment et referixes, l'he escoltat jugant dir-li a algú, xe! passa-la bé, o baixem ràpid! o comentaris d'aquestos que jo mateix he patit, entenc que et puguen molestar pero per a mi, el que passa al camp es queda allí i si li he de dir, -es que no sé més, o -ie, que estic mort! li ho dic allí mateix.

Sr. Francesc, com he dit ara mateix, supose que Ide ha pensat que el comentari del Pet Xino, que era meu, l'havies fet tu i per això ha respost com ho ha fet. Jo possiblement haguera fet el mateix. I pel que fa a les acusacions de crítiques al futbet també supose a eixos comentaris fruit de la teua competitivitat durant el partit.

En tot cas, espere que quan es vegeu, o ací mateix, aclariu el tema, perque realment ací s'ha fet un mondongo de dinosaure d'una oliveta d'ovella.

I si algun suplantat s'ha sentit molestat alguna vegada per alguna suplantació meua pregue em disculpe. Com ja he dit, no tots han entés de seguida que açò és part del "joc" que ens portem per ací i que de fet li donava un poc de vida al blog. M'ha passat a mi, li ha passat al Bena i crec que ara a tu, Ide.

Long live Ungles!

Manetes ha dit...

Primer de tot, una recomanació per a les MANS.... I jo que he fet ara? jajajajaja

Merda Rosa ha dit...

Xeee, però quin "burdo montaje" han preparat estos per a Salvar Ungles en el Baló! Qui ha estat el cervell de l'operació, Jorge Javier (J.J.) Xapul? Visto lo visto, i després de llegir el comentari de Pedo Oriental Estrugo, què serà lo pròxim, la boda de Peuets i Brigante? Ara resultarà que escriure i xutar a gol de manera inintel·ligible és saber... Per a regal de noces un vídeo de la Saeta Rubia i un parell de Cuadernos Rubio, a vore si aixina aprén. Aneu-se'n a cagar!

5-1 bac i limpia ha dit...

Tal volta vos sone extrany, però jo quan vaig a jugar preferisc que en el meu equip no tots juguen amb "una certa intensitat" jajaja.

Encara que m'emprenye un poc el tindre que anar amunt i avall durant tot el partit, quan arribe a casa destrossat, almenys sé que els 5 ebros han servit per a alguna cosa, que no és res més que fer una mica d'esport i suar quan més millor.

Per tant amb mi ... paralímpics o MORT !!

merda enmig...plena de pèls!!! ha dit...

iepssssssssssss, merda de la bona s'ha muntat ací... gran escena escatològica representada per actors aficionats en el món del futbol...

TARDIDO (altrament dit TOMÀS RONCERDO) O MORT

BU ha dit...

aço ja s'ha acabat, com a ser suprem del blog, el qual es l'unic que té un idioma propi,el buuisme, vaig a tornar a la censura al blog. Voleu llenya, bues ara en tindreu.

tallar, tallar, cortar, decapitar, censura, intervencionisme, parcialitat, veto d'opinio,

usurpacio d'identitats??? jo fa tres mesos que no entre i crec que BU es dels primers al xat i als comentaris...
matar, matar, matar...

JEJEJEJJE.

Que reboniatos, perdo, reBUniatos que sou, com torne al poble i vos vega discutir, vos acase a bascollaes a tots els implicats!!!
En compte d'aixo anem preparant el soparet que em fan falta camisetes per a lluir este estiu.

BU. ( ja se que no en vols altre)

Qe peus tinc senyooooor! ha dit...

Bu! Bu! Bu! Sí, no en vull altre.