diumenge, 4 de setembre del 2011

24 hores?

"Arenes de Veïns... Tinc xandalls, bossa equipatges, botiquins, balons, cartell d'autobús"
Apuntaven alguns dels sms que arribaven d'una cumbre que ha tingut lloc aquesta nit a "Pizza Pazza".

LES JUGUEM O NO?
Penya té el paperet de la inscripció. Caldria quedar amb ell, fer l'ingrés, etc. I supose, Penya digues algo, que hauria de ser abans del dimecres.
Tenim porter? Mans supose que currarà i no sé la predisposició de Penya. Pareix vital com el suc (entra?) que açò ho tinguem clar.
I a partir d'ahí si realment hi ha gana cal apuntar-se... Pense que el mínim hauria de ser 9 no?

14 comentaris:

MCVG ha dit...

Si penya no es vol posar Manuel Carlos "sense ulleres tu vas cap al que té el baló i el baló et passa pel costat i no el veus" està disposat a posar-se.

Bu ha dit...

JO anire d'aiguador!

Manetes ha dit...

En principi no curre. Si es així, estic disposat a jugar, si som prou.

Counter ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Anònim ha dit...

chefecito les jugaria

Associació de Roïns ha dit...

Adéu a la veterania de l'Associació de Roïns. Adéu a la placa que havia de donar-nos Cunyat.

MCVG ha dit...

A mi si em dóna una plaça, jugue sense pensar-m'ho.

Penyaa ha dit...

perdoneu stat ausent sense Pc y movil :S .... Tinc el paperet digueume Algo, Si anem a jugar-les o No,

Yo me fike de porter si fa falta :)

aki li porte el paperet??

6-1 ha dit...

Vaaaaaaaaaa, que es l'unic dia de festes que faig algo jajajaj

A quin hora és lo del paperet?
Si és de matí ho tinc malament, si és de vesprada a les 7 jo puc anar. Per pagar ... podria vore si puc escapar-me a mig dia.
Digueu alguna cosa, ja !!

P.D.: Albiol, si jugues les 24h de basket i hi ha plaça, apunta'm també !!

Anònim ha dit...

Després de parlamentar-hó en diversos integrants de l'equip.
Hem decidit jugar.
EN principi i final som segurs (crec) Manetes,penya,zizou,cheff,brigante,xapul,xap3,tardiu. 8 integrants.
Vidal? 2 intents de fitxatges de ferro? Primo? quino
sino hi han contraordes avant.

6-1 ha dit...

Digueu-me si necessiteu alguna cosa i mire d'arreglar-me la feina. Pero amb temps please.

Dubta ergo Brigante existeix ha dit...

Xe, anit em vaig gitar amb la certesa que no jugàvem i hui de matí... No sé, potser Peuets té raó en algunes coses. El que és veritat és que millor ens ho passem/passarem (jugant) al Tennis. D'altra banda, però, com ja deia ahir, sap mal que l'AA.VV. no estiga a les 24 hores i, és cert també, les 24 hores són quelcom més que passar-ho bé (només) en el terreny de joc. A les certeses (que hui ho són i demà ja no), cal afegir el meu dubte (que hui ho és i demà ja no; depén de l'horari) per al primer partit almenys, en una plantilla curta. Comptat i debatut, que sóc un mar de dubtes. No sé... 24 hores o ens veiem el dissabte?

penyaa ha dit...

Ens veiem el disapte y yau....

6-1 ha dit...

Quadrilla de cagats ...