divendres, 30 de setembre del 2011

Convocatòria 01.10.11

FESTA




17 comentaris:

Troma ha dit...

Llo boi

Anònim ha dit...

Sempre soc el primer. Jo vaig.
6-1

Counter ha dit...

1. Cessionari
2. Cedent
3. 6-1
4-5. Xaps

Anònim ha dit...

falta parlar amb Ironman and the Mad Kids

Anònim ha dit...

ah, i Perassovic també ve.

Anònim ha dit...

I Talens si féra molta falta, es podria assercar.

Manetes ha dit...

jo estic currant este cap de setmana

Albiol ha dit...

Juanda i jo baixa...

juanda ha dit...

correcte: jo baixa

Anònim ha dit...

6. Pere

Anònim ha dit...

7-8. Paconill i un amic.

Anònim ha dit...

Abans de les 15:30, si no hi ha gent amb nanos que vola a fires... Please Hurry UP!!!

Anònim ha dit...

Vull dir, que es diga alguna cosa... no que pugem a jugar. S'entén supose.

quasi segur absent... ha dit...

tardido(quasi segur) absent...

tardido o mort!!!!

bu ha dit...

no

Anònim ha dit...

Festa?

Anònim ha dit...

Talens va. 9.