divendres, 2 de setembre del 2011

CONVOCATÒRIA

a les 18:00...

17 comentaris:

X9 ha dit...

Esta setmana ja pujaré. Aniré de negre com sempre per a qui vullga evitar jugar amb un coixo.

Qui anava a Barcelona?

Albiol ha dit...

Baixa segura.... i no per que puje xap...


Dirty minds never sleep

The Real Zhar no és de Mallorca ha dit...

Puge. A Barcelona sé segur que anava Peus d'Angelet (i BU a treballar!). No sé si al final Manuel Carlos ha volat també.

Anònim ha dit...

Manuel Carlos puja.

6-1 ha dit...

Jo vaig

Anònim ha dit...

chef esta en barna, estic mirant el mercat. 24hores jo jugaria si ho decidim

Prim ha dit...

Puja

Counter ha dit...

1. Bregante
2. Carlos Manuel
3 i 4. Xaps
5. Zizou
6. Prim

Baixes confirmades: Sous Chef, Albiol, Paconill

juanda ha dit...

jo tambe puje

Anònim ha dit...

7. Juanda
8. Ferro
9. Penya?

Penya ha dit...

Yo stic lesionat, pujare a portar els Fulls de les 24h.

6-1 ha dit...

Falten dos per a bingo?
Què fem?

FC TARDIDO ha dit...

jo puge...però, lluís: NO


TARDIDO O MORT!!!!!!!!

DOBLE FESTA ha dit...

Ni partidet ni 24 hores.
La setmana/any que ve, més.

6-1 ha dit...

Això es de veres?
M'arretire del futbet.

No està clar... ha dit...

Pugem a les 18:00

5 o 6 ha dit...

Ei, SI u NO ???