dijous, 19 de març del 2009

FALLES TAVERNES 2009

Per a tots aquells que es troben més enllà de les nostres fronteres (passant la muntanya de Les Creus), ahí teniu un resum del més destacat dels monuments fallers de l'any 2009 a Tavernes de la Valldigna.

Prado 1r Premi

Dula 2n Premi

A continuació dos escenes semblants de falles diferents (hi ha mancança d'imaginació o era un 2x1), a la fi es demostra que el tamany sí importa, la primera escena és de la falla guanyadora.

Dula

Prado


Dula 1r Premi

Passeig 2n Premi

Fins ací una mostra DIURNA de les falles 2009 a Tavernes.

10 comentaris:

Anònim ha dit...

Tens fotos de l´ofrena?

Anònim ha dit...

Gracies Prim, no havia vist cap falla. al menys ara em puc fer una idea del nivell.

jj ha dit...

Els que vivim en la zona residencial "Riverside" tampoc hem tingut l´oportunitat de visitar la perifèria i vore la Dula.
Interessant document.
Arturo Prim pulmón de la Asociación y Reportero Torero.
Gràcies.

Anònim ha dit...

no has fet fotos de les falles de gandia??
Grande primo.

Anònim ha dit...

Jo intentant donar vidilla a esta merda de bloc posant unes instantànies precioses i què em trobe a canvi? Paridetes i ironietes.. Bé! fins ací! Si tot el que es publique s´ha de criticar que publiquen els dos o tres que ho fan sempre pensant-se que tenen gràcia (que per cert no en tenen cap) i la resta si vos pareix sols entrarem ací de rebot com un de Sestao que posant "fermín el del banderín" al google li ha eixit esta caguerà de pàgina o un altre català que també ha arribat ací buscant "pinsament esquena".
Què és lo pròxim que teniu preparat? Fotos de la comunió?
Me aburrooooooo

Anònim ha dit...

Com diria don Carlos, haurem de rastrejar els comentaris per agafar a eixos que es dediquen a suplantar identitats.
La veritat és que la meua vida social no dona per a més. Tenia el tema de les falles o el dels "regalitos" que deixa la xiqueta.

Anònim ha dit...

Que aporten documentació, aquells que es van dedicar a disfrutar de la vida NOCTURNA de les falles!!!
Lo meu és una mostra de que hi ha vida abans de les 12 del mig dia.
Amés per culturitzar a la gent he fet una xicoteta introducció al món de la ornitologia.

Anònim ha dit...

Regalitos!! Regalitos!!

El Monstre Bu ha dit...

Que gran reivindicació del Prim, si senyor, jo no m'amague darrere de noms absurds. Prim, a mi hem va passar el mateix amb les fotos de la excursio d'Austria, se com et sents, pero.. que vols de una cuadrilla de fills de putes integrals, que espere'm d'ells? jo no faig cas i vaig a possar el que em passe pel cap.

Anònim ha dit...

Prim jo et recomane fer un manifest d'intencions a doble pagina i doble espai...tal volta pots quedar amb Bena i el feu conjunt
H