dilluns, 23 de març del 2009

PASQUA UNGLETERA

Voldria que aprofitarem el bloc per organitzar les properes festes pasqüeres. Quins plans té la gent? Per animar el cotarro i les vostres ments, dos imatges molt relacionades. A quin sant està dedicada l'església?
PISTA 1 (boníssssima que te cagas): Un sant molt present als berenars pasqüeros, y hasta aquí puedo leer.

PD: Aprofite l'entrada per comunicar que el dissabte puc deleitar-vos amb el meu virtuós joc fins les 19.00 (m'abandonen per anar la feina i em quede solo ante el peligro). Demanaria puntualitat, començar un poc abans o el que la gent propose per aquest últim partit de la temporada al club de tennis.

15 comentaris:

Anònim ha dit...

San Zurullo?
Anar a esmorzar el dia de "l´encuentro".
Si voleu dissabte comencem a les 17:00, si podeu tots, aneu avisant el personal.

Anònim ha dit...

A Santa Mònica?

Anònim ha dit...

Jo m'apunte a esmorzar després de l'encuentro però també voldria quedar per dinar i berenar, que per sopar ho tinc fatal.
No tinc problema en jugar a les 17.00.
Comentaris a l'endevinalla. Per parts:
1. puc entendre que el zurullo està present, però és després del berenar NO DURANTE i la seua presència és continua durant tots els berenars de l'any, i no específica de la Pasqua.
2. Quina Mònica es berena el sr. Xals? Tens alguna notícia que donar-mos?

Anònim ha dit...

Jo m'apunte a esmorzar després de l'encuentro però també voldria quedar per dinar i berenar, que per sopar ho tinc fatal.
No tinc problema en jugar a les 17.00.
Comentaris a l'endevinalla. Per parts:
1. puc entendre que el zurullo està present, però és després del berenar NO DURANTE i la seua presència és continua durant tots els berenars de l'any, i no específica de la Pasqua.
2. Quina Mònica es berena el sr. Xals? Tens alguna notícia que donar-mos?

Anònim ha dit...

Cap problema per quedar a les 17:00
Total, ens arrastrarem el mateix temps per la pista ...

Ah ... encara queden invitacions suficients????

Anònim ha dit...

Ieps, que és això d'utilitzar el bloc per a la finalitat amb què va nàixer?!

Anònim ha dit...

Sant Pasqual?

Anònim ha dit...

San Meivel?
San Serbatxo?
Santa Mona?
aaaaaaaaaaaaaaa jaaaa
San PEPITO

Anònim ha dit...

Laivan està que es crema, tant, que ja quasi s'ha cremat del tot, de totes eixes opcions que has esmantat has de concretar-ne una i castellanitzar-la.

Anònim ha dit...

L'esglesia està a Valladolid?

Anònim ha dit...

El Xals em sembla que s'ha cremat del tot i té ganes d'allargar el joc. Exacte és troba a Valladolid.
Per cert, també ha de dir la gent quins plans té per a Pasqua.

Anònim ha dit...

Be jaque mate San Servatxo o Saint Gervasio després de les últimes pistes estava vicent clar, crec queen, oh mama mia let me go, aquest c asno però j.l. perales pròximes hauries de regalar alguna coseta no Prim? Per a P-Asqua de moment nothing res.

Anònim ha dit...

SAN SERVACHO segons el google en la recerca per imatges. Per cert si poseu servatxo trobareu una sorpresa/curiositat vallera.

Anònim ha dit...

Què bona estava!

Anònim ha dit...

Pa pascua torrons