dilluns, 15 de març del 2010

2ª PROVA: XIV VOLTA POPULAR A GATA

Ho sent, però tenía que intentar-ho. Després de la comodísima cursa de Xàbia, no em quedava altra que apretar un poquet més i intentar augmentar el ritme. I ho he pagat. En una cursa dura, amb bastants pujades i vent i després de haver corregut la setmana anterior, no era el millor dia, però com se sòl dir; Amb dos collons. Pase el primer 3000 a un ritme de 3'33'', el segon 3000 a 3'31'' (!). Fins ahí tot be. Però a caram! ens queda l'últim 3000, de pujada i amb vent en contra...a 3'50''...Fundida total. Així i tot em queda (sempre intentant ser positius) que vaig fer els últims 650 metres (ja que no era un 10.000 en realitat) a un ritme de 3'25'' i que no estic tant llunt de aconseguir fer un 10.000 "planet" en 35'. Promet continuar donant guerra.
Cursa: XIV Volta popular a Gata.
Distància: 9.750 metres.
Temps: 35'11''.
Ritme: 3'37''.
Posició General: 29.
Posició Categories: 29.
Posició Circuit: 24.
Posició Circuit Categories: 24.
Nota: No se encara com va la general del Circuit. Cuant ho sàpiga, ho pose. Fins El Verger!

5 comentaris:

CM9 ha dit...

T'he trobat este matí en els llistats del Levante. Grande!

Jo ara tinc uns "problemetes" físics (em falta una cama), però prompte et disputaré punts!

Un preguntat ha dit...

No hi ha cap cursa de cambrers?
O millor, si ens posaren una Bud com als gossos una llebre guanyaríem de carrer.

X9 sí que pareixia un gat ha dit...

Llegint la teua crònica m'ha vingut al cap la ja famosa cursa amb rodes de Xapul el passat dissabte, quan acarava la porteria de Manetes (s'ha de dir, en honor de la veritat i del gran -grandíssim!- davanter, que la cursa acabà en gol; s'ha de dir també que no es tractava de xutar cap penal). Xe, Ditflac: literal, literal, ben bé podria ser la narració de tan gran -i tan grossa- feta. Si algú pot enviar-la al Comité Paralímpico Español... Londres 2012 està molt a prop! I està previst que Chelmsford siga seu (i també d'ell)!! (Quins balons Mitre es vénen en aquesta ciutat, eu!)

X9 aka (arre) La Gacela ha dit...

No es pot ser jugon i i "músculo".

Pimi ha dit...

Ditflac, eres el puto amo. Si aquell dia que vam anar a correr des del poble a la mar a les 13:00, en ple estiu, haguerem intentat almenys eixir.. hui hagueres guanyat la cursa segur!