dimarts, 16 de març del 2010

Barhain. 1er GP. Tardido Sparrow i Xapul podium

Igual que el que mes sap de futbol mai encerta la quiniela, el monstre bu, favorit per a escuderies ha quedat com camot. Tardido, a la seva roda de prensa va dir:
"Jo que se, jo he posat a alonso i la resta els que hi havia per a completar"

La confianca amb Vettel era la correcta, Vettel guanya i Alonso segon, era la proposta de MB, pero el que pareixia una jornada triomfal es va torcer, una pena, estaven en el cami.
Com encara hi ha gent que no figura al llistat (the blondy, zar, ditets, la vespa...)de la penya esperarem un poc per publicar els resultats, ja dic que tots menys jo, han fet mes de 3000 punts.EDSI

5 comentaris:

El 131 encara porta els topes ha dit...

Ie Bluffy, si en la fantàsmica enviem al Valle d'Aran, en l'Escuderies (VIRUS necessitem un nom), enviarem al Valle de Monza?

ACCEPTEU les invitacions de la penya els que encara no ho heu fet!!

No oblideu que Tardiu tenia un Mercedes (tens foto???)... ha mamat (a banda de Buds) la velocitat.

TARDIDO CAMPIÓ ha dit...

uffffffffffff, el Mercedes... foto no, però alguna cosa tinc..

bu ha dit...

equip dels guanyadors:

alonso
liuzzi
senna
karun

ferrari
virgin/hispania

encertaren tot el podium i la posicio de alonso.

aixi es veu que el que conta es tenir un pilot bo i un equip bo, la resta no val per a res. Els pilots que divideixen per 2 no val la pena gastarse ni un millo mes per tenirne un millor. El que dona punts els que que dobla i l´laltre, i si es pot tenir un bon coche, millor. Primer error, primera correccio. no tornara a passar.

xe, això com pot ser ha dit...

xe, si eixe té quasi el mateix equip que jo:

alonso
Senna
Karun
Grassi

Ferrari / Renault

això sí, en el pòdium res de res...

marcos senna (y langa mira el super) ha dit...

el meu fill és un crack