divendres, 16 d’abril del 2010

Els gràfics, gràfics són ...

Després de la gran alegria d'haver guanyat la meva primera jornada, després de 26 disputades ( ni 5, ni 10, ni 15, ni 20, ni 25 (els ninis ho fan millor que jo !! )). Les darreres jornades, la remuntada ha sigut silenciosa (com les morenes) però considerada, he sortit de la part fosca de la taula cap a la xampions (encara que segur que per un dia).
Així el gràfic es pot veure les penúries de les devers primeres 10 jornades i un gran milloria les darreres.
Per cert aprofitaré aquest gràfic per als meus alumnes que estan fent calc.

3 comentaris:

Morena silenciosa ha dit...

Fixeu-se en el dibuix.
És una serpeta que asoma el cap!

Grande Zar, t'ho (ens) ho mereixies per les penúries passades el passat dissabte en el sopar. Quina falta de respecte dels BURDIDOS! A la hoguera con ellos! ERES EL MEU FAVORIT PER ENTRAR EN CHAMPIONS (aprofitant...vols ser el meu Roncerdo?)

casetanta-sis ha dit...

Molt malament em pareix que el teu primer post el faces per a donar-te-les de D'Alessandro al Salamanca. Més participació i menys xuleria!!! A tu que et pareix en 4 jornades haver-li tret 40 punts al KK76!! Fueraaa, tongooo, tofooool...

Bu ha dit...

iee, totalment d'acord que aci el pitet es trau i despres.. a plorar...xeeeee..mira tu el zar..si prepara grafiques i tot i ho tenia amagadet..be be..pero la xampions quart lloc sapigues que es meua..per merits de constancia.

Morenes silencioces??? aixo que vol dir?? que les rubies zis zas???

Penuries??? al valle de alalar

Vaya para de pechuzas!!!