diumenge, 25 d’abril del 2010

Pere el Gran manté els números verdets

Vull donar-te les GRÀCIES d’una manera especial. M’has donat motius per a viure. Afonat pel fracàs irremediable després de la jornada de hui a la FANTÀSMICA, EL MOTIU DE LA MEUA EXISTÈNCIA, l’única raó per no llevar-me la vida era que l’altra criatura que adore, el BWINET no entrara en fase terminal. Ho has aconseguit.

Sé que encara queden 4 jornades per a que acabe la lliga, però agrairia amics meus, que em donàreu idees per a creuar eixe túnel que ve en forma d’estiu i que em matarà lentament fins a l’inici de la pròxima temporada. Qualsevol iniciativa d’oci em val, encara que agrairia més la d’aquells que teniu vides més sofisticades.

Pròxim: LANXET


5 comentaris:

me'n vaig de paella ha dit...

Manetes no crec que tinga temps.

Últimament,les té molt ocupades...

MANETES O PAELLA

Manetes Huard ha dit...

Vos agrairia, degut a la meua escapada Vinyarockera anual, que algun altre unglídrad, faça les apostes, i jo les faré la setmana següent.
I si, les manetes les tinc ocupades de PAELLAAAAAAA!!!!!!!!!

Sófocles sufocat ha dit...

"Qualsevol iniciativa d’oci em val, encara que agrairia més la d’aquells que teniu vides més sofisticades." Aquesta última paraula ve de sofística, no? Vol dir que et refereixes a aquells que tenen aparentment una vida plena de goig perque disposen de la sabiduria necesària per a fer-ho però que en realitat són uns ignorants que empren molt bé la paraula per fer vore precisament això?
Pràcticament la totalitat de la societat actual, no? I per suposat d'alguns que passem per ací.

Sufocat no, asquejat ha dit...

Mai ho haguera explicat millor.

A.Cárdenas ha dit...

Sufocat, l'hora a la que has fet el comentari és una pista per a saber qui eres?