dijous, 15 d’abril del 2010

Escacs de xeraco

Anuncie breument que tinc loteria nacional dels escacs per al sorteig del 8 de Maig, degut a l'alt índex de joc que tenim últimament al bloc, en apostes incloses, ací oferesc un altre producte, les paperets son de cinc euros, encomaneu-me les que vulga-us, gràcies per la col.laboració.

Les paelles que ens fem son gràcies a gent com vosaltres.


I, ja per acabar, fem referencia a dues cites de TOLSTOI referides als escacs:

“Planyo a tots aquells que no coneixen els escacs. Causen alegria a l’aprenent i un gran plaer al veterà”.

“M’agraden els escacs perquè són un bon descans; fan treballar la ment, però d’una forma molt especial”.

4 comentaris:

Manetes ha dit...

jo vull........Paella

Xapul ha dit...

A canvi d'alguna filtracioneta...jo també.

Venedor de cupons que es sabia totes les matricules del poble ha dit...

ja en tinc dos.

Vaig prou malament( excepte pedro, valdes i maxwel) per ara no m'ha guanyat ningú. 4 derrotes i 1 empat.

Bu ha dit...

Bona es