dissabte, 11 de desembre del 2010

7 comentaris:

Zizou ha dit...

Aprofite el post per a dir que, si no fora estrictament IM-PRESCINDIBLE, este dissabte no podré baixar a jugar.
Tinc l'aniversari del meu nebot a les 17:30, així puix doncs ...

administrador ha dit...

o lo q es lo mismo, q si somos 9.. le dan por ahí a tu sobrino..

x cert, molt bonic el dibuixet de l'ordinador... xo s'ha demostrat q necessiteu algú q vos controle un poquet.. q hi ha molt de funcionari x ahí i heu perdut la costum...

operari de l'ajuntament ha dit...

"Hui a les 17:30, com sempre"...Uns (es)corren, uns (es) cabregen i altres (es) miren.


CÓRRER O MORT

Prim ha dit...

Jo baixe, vaig darrere la pilota un ratet, em cabrege i faig tot el que puc

juanda ha dit...

jo tambe baixe, arturo quan vullgues pases x mi

El_MUR_impasable ha dit...

Yo tambe hi baixe :D ..... Pero no mantere de res del blog xD ...

Bu ha dit...

jo baixe, si sou 9 aixi serem 9 i 1/2