dilluns, 20 de desembre del 2010

Cabesa d'all

Hola!
Hem estat parlant Mr. Tallens i jo i hem quedat que enguany passarem el cap d'any a la capi. Donat que ningú diu res i com enguany a ma casa no podem anar, el Swan és, per a nosaltres, la millor eixida.
Bé, aneu pensant-se el tema i decidint que fareu i els que s'apunteu digueu-ho ací mateix.
De tota manera, també hem quedat en fer una paella el dia 2, diumenge, al Brosquil.

Així que ja ho sabeu, preneu nota i parleu!

PD: Per a qui pregunta que hem pensat de fer, el pla seria sopar a ca Tallens, si cabem, ell ha dit que decidirà que sopem, i després, com ja he dit dalt, anar al Swan. Encara que si algú volguera anar a un altre lloc ningú va a dir-li que no ho faça.

4 comentaris:

VIVA! ha dit...

Si fan un especial de cap d'any paregut, JO NO ISC.

si es poguera especificar!!!! ha dit...

Jo vote (no de botar amb corda) per anar, sóm dos, però: Quin seria el plà concretament? I sopar? Bé, encara que nosaltres tindriem igual pà i troç, com estaria enfocà la sensiasion de la nit?

possible assistent ha dit...

Si vénen els amics del senyor Bu...jo hi vaig!!!!!!!

Amics de BU o mort!!!!!

Manetes (possible assistent 2) ha dit...

Si van AMIGUES del Bu, jo també vaig, que tinc les manetes oxidades....