diumenge, 27 de març del 2011

Imatges en exclusiva

17 comentaris:

Ooooo! ha dit...

Cinema, boleres, cafeteries, restaurants, despatxos GRATUÏTS!!!

Sort Vane ha dit...

Què sofrits són...

http://www.youtube.com/watch?v=GeDWKa52g0Y&feature=related

(a partir de 0:45)

El sopar el pague jo ha dit...

Per què són tots tan mentiders?

Anònim ha dit...

Bona posada en escena

Anònim ha dit...

boleres o boles?

Bolleres ha dit...

Enhorabona! no tot el mon serveix per mentir, estafar i/o quedar en ridícul...

Sin acritud ha dit...

Ja plouen crítiques (polítiques, és clar). Acostuma't, ja eres un personatge públic! :) Per cert com et sents sabent que una de les primeres cares del poble que veuen tots en entar per la redona de la font és la teua?? Bé, si no està el xaval que s'asenta en els sequers clar.

Xe, aaaltoooo ha dit...

Bé, encara que a mi també em pareix un poc complicat que puguen fer tot el que han promés al vídeo, hauríem de dir-li mentider a algú quan incomplisca la seua promesa i em sembla que encara no han tingut ocasió de fer-ho, no? Un poc de respecte als comentaris, al menys fins que el perden, please.

LUIS PASTOR ha dit...

M'alegren vore certs ànims i bons comentaris, però em dol que hi puga haber algun cert comentari que no segueix aquest canon, però cert, cadascú pensa com vol i actua en consecuència... però davant de tot respecte a una gent i sobre tot a Vane, que encara que a alguns no vos agrade el que haga pogut fer, ha donat un pas molt important i poc fàcil a un poble ple de pantxes agraïdes i on el anticatalanisme plana per tot arreu... però de mica en mica això cambiarà!!! Vos agraïsc els bons comentaris i sols demanar-vos compte amb els comentaris malebols!!! Amb mi, tot el que vulgau, amb Vane, compte!!!
Luis Pastor.

Com a penjador del vídeo i comentarista ha dit...

demane disculpes si s'ha sentit ofesa en algun dels comentaris, supose que també puc parlar en nom de la resta de comentaristes.
Vam estar parlant-ho alguns i crec que per publicar fotos o vídeos d'altres deuríem tindre el consentiment de la persona afectada, perquè encara que no ho parega, si li pegueu una mirada als comptadors, entra prou gent.
Pense que cadascú pot penjar el material seu que li done la gana, però que deu tallar-se amb el d'altres o almenys deu fer-ho amb el seu consentiment.
Dicho lo cual si vols que elimine el vídeo, ho faig.

Pedrito Brigante ha dit...

Però què volen aquesta gent, que truquen de matinada? Entren a ta casa, t'amenacen, i a sobre t'exigeixen respecte, quan són ells els primers que et manquen com a individu. S'adrecen a tu en qualitat de votant -en quantitat, més aviat-, menyscabats ells -no els importa- com a punts programàtics: "El Bloc crearà un centre d'oci, amb cinema, bolera, cafeteries i restaurants. A més a més, crearà un centre empresarial, on emprenedors, autònoms, professionals i menuts empresaris disposen d'oficines i despatxos gratuïts..." Amollen açò i no entenen que tu, individu, pugues pixar-te de riure, fer un riu sobre consignes, no sobre persones. Per les raons que tu estimes oportunes. Perquè et fa gràcia que el Bloc de progrés pretenga no caure en els llocs comuns de la política, i alhora prometa no-llocs de progrés mal entés (http://weblogs.javahispano.org/rugi/entry/el_no_lugar), Vitals amb un viure de mentida, o perquè et descollones amb aqueix "Despachos para todos". O perquè somrigues quan el líder reclama més implicació de l'Ajuntament en el Mig Any Faller d'un poble panxacontent i anticatalanista, signifique açò el que signifique. Deixen anar i no entenen que tu pugues fer aigües sobre un acte que es vol test i no sobre les seues testes. No ho volen entendre. I a sobre t'amenacen, a ta casa. Què volen aquesta gent?, Urnes en el Baló?

Xals ha dit...

Benvolgut Loís, com tu dius, Vane, i tu, heu donat un pas molt important i sabràs que aquest pas suposa entrar en la vida pública i, si tot ix com espereu, influir en major o menor mesura en les nostres vides. Per això també has de tindre en compte que el poble té dret a parlar d'aquells que prenen les decicions comuns per ell. Algunes vegades els comentaris seran encertats i altres no pero estic segur de que en moltes ocasions aquestos comentaris seran desafortunats, irrespetuosos o sense fonament.
Parle per mi quan et dic que jo no aniré a votar, saps que mai ho he fet i aquesta no serà una excepció, pero has de tindre clar que tant qui vote el bloc com qui no, opinarà i has d'acceptar les crítiques tant si t'agraden com si no amb autocrítica quan calga i/o amb bona dosi de paciència quan ho siga necessari.
Pel que fa als comentaris acusant de mentiders, estafadors, etc. torne a dir que pense que primer s'hauria de produir la mentida o l'estafa per a poder acusar algú, encara que sí que pense que la prudència i la sinceritat a l'hora de prometre hauria de sér clau en aquestos casos perque l'hemeroteca és imparcial i el temps posa a tots en el seu lloc com ja hem vist amb qui ha manat fins ara.

En tot cas, ànim i sort per açò que comença i força per dur endavant les bones idees que segur que hi ha i per evitar les tentacions que segur que també les hi haurà.

LUIS PASTOR ha dit...

Ieeeeepssss!!!! Entenc que es puga criticar al Bloc, entenc que es puga criticar a Vane, i fins i tot a mí, sense ser Jo persona pública. A mi, em fot molt poc qui em puga criticar, a Vane ja em molesta més, per que damunt ni li agrada la política i si està és perque Jordi li ho va demanar fa més d'any i mig... Són pocs, per no dir tan sols un, els comentaris que no m'han agradat, però no és la crítica el que em molesta, la asumisc com a tal, el que em molesta és que ho facen els meus amics o almenys al blog dels meus amics... per que, al cap i a la fí, tots podem parlar un dels altres, res més que això, una crítica sense mala intenció, no molesta, a mí el video no m'ha molestat ni molt menys, com no m'han molestat altres. Qué si no faríes tu (Juanjo) a la presentació i juntament amb (Tardido), doncs això, fer un video i de segur que si hagués sigut Jo el de la llista, no hagués estat tant suau, jejejej... Vull que continuen penjant videos com aquestos, clar que sí!!! Tan sols vull dir que encara que Vane, puga ser una persona relativament pública, no deixarà mai de ser quí és i si els amics són els primers a veure-la com a persona pública i no com a quí és, doncs endanvant, pero em sembla que aneu mal encaminats... a mes a mes, qui ets tu (Pedrito Brigante), per a dir que eixa és casa teua (també és un poc meua, no?) o que et sents amenaçat (no serà de mi, ni molt menys de Vane, que per no vore, no ha vist ni el video) i respecte ho demane en condició d'amic, evidentment és el que crec que són els qui entren en aquest blog... Xals, jo com a membre del bloc he de demanar a tothom que ens ajude a canviar la mala dinàmica que porta aquest poble de tots, el que després puga fer cadascú, no corre del peu càrrec, tu no has anat mai a votar i segurament no ho faces en aquest cas... Jo sempre he votat, per que per a mi representa posar un granet de sorra en allò que crec (els partits que vote, clar), i per a que el que no m'agrada no hi siga. Però com et dic, cadascú fa el que més l'interessa o creu en cada moment!!! Jo no per això perc amics, més faltaría!!! Salut. Luis

Xals ha dit...

Totalment d'acord.

Pedrito Brigante ha dit...

Continuem sense entendre o sense voler entendre. Que siga ma casa no significa que no siga casa vostra, si és que hi ha cases d'algú; punt número 1. Ací ningú desaprova ningú, ací es blasmen punts programàtics; punt número 2. No molesten les crítiques, però molesten les crítiques dels amics. Les dels amics, no són crítiques?, són crítiques d'una altra mena?; punt número 3. "Amb mi, tot el que vulgau, amb Vane, compte!!!" Si açò no dóna a entendre el que jo crec que dóna a entendre -reblat el clau amb 3 signes d'admiració-, sóc ara jo qui no entén o no vol entendre; punt número 4. Vídeo "suau"? No entenc tampoc l'adjectiu. El vídeo reflecteix el que va passar, ni més ni menys, no hi ha cap tipus de manipulació. Tal vegada siguen les imatges i l'àudio més fidels a la realitat de tot Ungles en el Baló; punt número 5. Cascú és cascú, cert és. Hi ha qui vota Bloc, hi ha qui vota PP, hi ha qui vota en blanc, hi ha qui no vota o qui es posa en política sense gust. Tants caps, tants barrets. Jo per això tampoc perd amics; punt final.

Ira de Fustemverga ha dit...

Pero, qui ha amenaçat qui? La casa de qui era? Era la Casa Blanca? Que vol dir blasmar? És el fill de Mar Flores i Blas? Ara sí que estic perdut!!! (1, 2 i 3)

LUIS PASTOR ha dit...

Sense comentaris Paquito!!!
No paga la pena.
Salut.