dimarts, 8 de març del 2011

Jornada 21 LFM (J27 Lliga)

JORNADA





















GENERAL

10 comentaris:

Xap ha dit...

Que alg´´u li diga a Meliki que ha guanyat :)

Dram``atica vict``oria en copa:
27-26. El meu rival de Ketafe tenia 5 jugadors del Vila-real, per``o amb l'empata anava jo fora. Ara un de M``alaga.
Xe, Ciervos, Uebs, Tardidos..Tenim el mateix equip?

FC TARDIDO ha dit...

ràdiooooooooooooooo...què t'ha passat?

ai, xapul; plorant, plorant i plorant encara has passat!!!!!!!

Bé, la màxima ja ho diu: les lligues es guanyen en les últimes 10 jornades...i, en resten 11!!!!!!!

UNGLES FCB O MORT!!!!!

Ràdio YaMarkita ha dit...

M'ha passat que he obert els ulls. El que li hauria de pagar a Inda d'ací a final de temporada si estiguera primer o segón amb possibilitats de fer alguna cosa m'ho gastaré amb surf i cervesa (i amb això els tornaré a tancar).
Sort Tardido, no ets el meu favorit pero si el preferit.

SURF O MORT

PD: Ves triant el lloc per a sopar (sóc un home de paraula, no com altres (no faré mes canvis, no en posaré mai cap del Madrid, etc.))

Balearicus ha dit...

Ràdio, encara pots remontar.

La cosa es posa interesant per a les darreres jornades.

Queden 11 jornades i fa 11 que sóm primer


Iee Albiol, com es nota que ha tornat Valdés.

Per cert a la tercera eliminatòria m'ha tocat un del mallorqueta, així que hi haurà "derbi"

Albiol ha dit...

el meu crack... si tirara els penals ja seria la reosti...

Oh la la ha dit...

Monsieur Ben semat?

Vota I.D.E.A.L. ha dit...

Albiolet, l'última vegada que comentares per ací, el blog encara anava a pedals. També et presentes per algun partit?

Vota a C.O.R.D.A. ha dit...

estàs de conya? el que passa és que no pose el nom quasi mai... sobretot al faltar a algú...

Aldeivit ha dit...

He guanyat!! M'he enterat de la noticia a radio valldigna. No se qui ha dedicat la cançó, pero es un gran capoll. Salutacions a tots. Esport, muntanya, futbet , tardido, oligostro, melisa pais o mort

Ooooooo ha dit...

Que algú li demane el document a Kimeno!