dijous, 19 de maig del 2011

Açò si que acollona!!! + CONVOCATÒRIA: DISSABTE 18:00

15 comentaris:

Proposta ha dit...

Si es presentarà U.N.G.L.E.S. trauria més vots que tot això junt.
Aneu pensant en punts per al nostre programa.

Albiol ha dit...

Ungles o mort.... 17 escons

Ara, el millor són els de la cadira buida... i els americans!!! els co-jones...

Xap ha dit...

M'he pres la llibertat d'endarrerir mitja hora convocatòria perquè broder i jo estarem a València i supose que arribaríem justets a i mitja.

Xaparros, unidos, jamás serán vencidos ha dit...

Els Xaparros acampant a València!! Força, companys. Sintel, PAI's i Mubàrak.

Podeu seguir les incidències en twitter:

@acampadavalencia
@Xapul
@Xapulyelhermanosalendeexcursion

@Xapul ha dit...

Ajuda a @Xapul fer que #filldeputisme o #hijoputismo siga hui TT (trending topic, para los poco duchos y los que se duchan poco).

I dic jo ara que no pare de sentir a tots els cotxes dels partits polítics DONANT PEL CUL tota la vesprada, per què no s'ajunten i fan tot lo que diuen??

Zizou ha dit...

Turmell o mort.
Baixe (manquerebente)

Prim ha dit...

Ummmmmmmmmmmmm Ummmmmmmmmmmm Estic reflexionant.
Jo puje i reflexionaré al camp de futbet, Zizou vius a la muntanya?

P.D: Hijísimo encara no m'ha arribat el sofanet i et dic que tinc la bústia perfectament controlada. Tinc el boli, la mistera, el llibret de festes, el DVD (a les pròximes hi ha reproductor?), sobres per votar 20vegades...
El sofanet m'ajudaria molt a reflexionar.

Albiol! que fas allà dalt? ha dit...

Jo sé que la vertadera raó per retardar el começament del matx és... el minut de silenci a matxo man.. i ... intentar recuperar el turmell del crak rafa "zizouosborne".. puje... i ... combat de catx homenatje a les 18:05...

Falta penya... i gent ha dit...

Tardidos? Kings? Manetes?....

GOOD MORNING ha dit...

tardido puja... "and my king" TAMBÉ, això em va dir ahir!!!!!!!!!

LONDRES O MORT!!!!!!!!

ZiZoU ha dit...

Tinc que baixar d'un cinqué per APUJAR al tennis.
Convocatòria completada?
A les 1800 hora zulú?

Prim ha dit...

1-Xap II
2-Xap III
3-Prim
4-Zizou
5-Carlos
6-Tardido
7-Reyes
8-Albiol
9-Pexi?
Paquito,Manetes?
Juanda té boda

Cucurrucucúpaloma ha dit...

Breaking matx...
Anem no?

S.I. ha dit...

Si

Fent amics ha dit...

Hi ha un fixatge nou? Qui és Carlos? no tindrà res a vore amb el cas de la Campanario? [de l'esglesia Sant Alpere o Sant José (PP)]