dimarts, 17 de maig del 2011

ER(L)ECCIONS 2011

Un recull de curiositats que originen les er(l)eccions a Tavernes.
Sabent quina és la ideologia d'Esquerra Republicana i no troben un local que no tinga els tendals de color blau? A vore si el que volen és obrir un poc la mà per agafar més vots.
Estic a l'espera de la millor oferta pel meu vot. De moment açò és el que hi ha:
- centre comercial + bolera (BLOC),
- mistera + boli + torrà (PSOE),
- piscina + carril bici + camp de futbol 7 de gespa artificial (PP). Que llàstima que només siguen cada 4 anys, perque colló quin últim mes de fer obres el tio Manolo. Ampliarem este apartat perque m'han parlat d'un llibret que conta meravelles.
- estic aguardant la de Gent. Parlaré amb "el Hijísimo" a vore si encara cau un sofanet o similar.
Podríem fer una porra del resutat de les eleccions? Són 17 regidors?

12 comentaris:

Xap ha dit...

Gran reporter, treball a peu de camp.

U.N.G.L.E.S. Resucita... i queda menys d'una setmana.

Manetes ha dit...

Jo quan he trobat la bustia plena, m'he acollonat..... Al veure el que era, en fí, he hagut d'anar al contenidor de paper i cartró, a depositar tant d'arbre llançat a perdre. En quant al llibre de les meravelles del PP, l'he vist, però no l'he tocat, conforme m'han vist en la porta m'han preguntat: "Millor me'l guarde, no Ivan?"

Seguent Realiste (no del/la Real) i molt al meu pesar, pronostique el següent:

- PP 7/8 (almenys no tindria majoria)
- PSPV/PSOE 4/5
- BLOC 4/5 (esperem 5 i que ens enxufe Vane)
- Iniciativa 0/1

Personalment, crec que EUPV despareix, i la resta, en fí,....

Felman ha dit...

Las hipérboles de Manetes...

prim ha dit...

Més enllà de Les Creus no hi han misteretes ni bolis?

A vore si encertem la Porra.
- PP 7
- PSPV/PSOE 4
- BLOC 3
- Iniciativa 1
- EU 1
- GENT 1

Altra cosa. Xapul, ni conter de google ni gaites, vaig arribar a casa i no vaig poder. Quedem un dia i mirem el que passa.
Algú vol controlar el que es publica lliurement!!!!!!!!

Pitonissa Lola ha dit...

El meu pronòstic:

EU 16: Amb Florensio i Monjo a les carteres d'Economia i Esports

PP 1: Manolo solet a l'abisme roig.

Jerano ha dit...

Porras?? mmmmm

Preguntaor ha dit...

Una pregunteta domés: per què Sarpita, tan independentista ell, no dóna suport a ERPV?

Don Vito ha dit...

Supose que pel mateix motiu que Peuets, no votista ell, anirà a votar al partit en que milita son pare. La famiglia e la famiglia...

Don Vito, Pizzeria ha dit...

Jo diria que LSP vota BLOCK no per coherència sinó per herència compartida.

Albiol ha dit...

pp 9
psoe 3
bloc 4
eu 1

vull carril bici!!!!!!

PaPa ha dit...

carril bici? però si tens una montanbike!! Xe comprat una amb sistelleta fulano!

Xap ha dit...

PP 8 PSOE 4 BLOC 4 GENT 1
Esquerres i dreta pendents dl pare d Peuets, q prèviament haurà liquidat als q van per davant. Condició clara: alcaldia. Ungles web oficial