divendres, 29 d’abril del 2011

Convocatòria i de paso…

A l’estil Cotorra, nosaltres també traurem pit els dies de més trànsit al blog.

El cas és que la parida de Mou li va fer "gràcia" al Monzó al Twitter i ho va enviar als seus seguidors (Retweet.. ja caureu, ja), la qual cosa va provocar que superàrem les 400 visites ahir. Clarament s’aprecia que és un tio amb criteri i m’ha posat al nivell d’interés del que diu Chenoa.
El que ahir casualment no es pogueren deixar comentaris al blog ja és tema a banda. Però bé, ja sabeu: a plorar…

Trànsit? I què? Pa què? Preguntes complicades, vive Dios.

9 comentaris:

Zizou ha dit...

Estrene la convocatòria

X ha dit...

Io boi

DesapareBut ha dit...

Cuant nhia k pagar¿?

Sa(brig And Te)tas ha dit...

Boy, boy, boy.

(Xapou'll Never Walk Alone.)

juanda ha dit...

si plou i no sa de anar publiqueu-ho jo en principi soc alta i a mes m'estrene com a nou soci del tenis ;-)

Prim ha dit...

Jo vaig

Andrada ha dit...

Si no plou massa anem. Enhorabona JD.

Balearicus ha dit...

El meu cunyat Rubén, també pujarà.
Porteu-se bé amb ell

Tinc BUda ha dit...

Tinc boda de la meua cosina, de tota manera ja sabeu que soc una baixa permanent, estic mes pendent de la evolció de Paco Camps que dels resultats del barça Madrid.

Respecte al Twitman, no tengo pasabras, pabrasas, pebrasos, palabras...Xap for President!!!