divendres, 1 d’abril del 2011

Hui fa la convocatòria...PAPÀ PEUETS!!

21 comentaris:

Tinc l'article ha dit...

"somos un grupo de personas a las que por encima de todo les une la estima a nuestro pueblo"

Gent de Tavernes desea que "toda la gente de nuestro pueblo viva con ilusión y consiga la dignidad que ha perdido durante estos últimos años"

Esta agrupación... se identifica "como gente seria, con ilusión, capaces de trabajar simplemente con sentido común y para bien de nuestro pueblo"

"Nuestra promesa será trabajar por y para Tavernes de la Valldigna y devolverle su esplendor de antaño"

LEMA: "ara és el moment, és necessari, tu decideixes"

Saber llegir ha dit...

"somos un grupo de personas.... que por encima de todo ......tima a nuestro pueblo"

Té alguna cosa a dir el HIJÍSIMO?

yo también soy persona y no .... ha dit...

Jo els vote... contad con mi voto ... prefiero que gane un grupo de personas a ...no voy a decirlo... "hay que decirlo más"

Vota BLOC ha dit...

A eixos no els vota ni sa mare ni el seu fill.

Prim ha dit...

Podríem retarassar la convocatòria a les 18.00, vaig a València i em ve justetet.

Pare, FILL i ...Banco Espíritu Santo! ha dit...

Je je, sa mare ja no existeix pero el seu fill no votarà, ja ho sabeu. Per a que això passe, algun ja sabeu que la condició és una baixada dràstica del sou.

Prim, a les 18:00 saps que normalment encara no hem començat.

Tengo una pregunta para usted, hijo mío ha dit...

Vaja, vaja... Deia el Hijísimo que no volia saber-ne res de política i els rumors apunten ara a la promesa d'una regidoria si ho fa. Mmm... Tindrem negres morts per al concert de la nit de disfresses si Peuets entra com a regidor de Cultura i Festes? Substituiran zombies als Troyanos en la vigilància dels nostres carrers si acaba Peuets com a Regidor de Seguretat Ciutadana? Quan encetarà Xapul la secció "Tengo una pregunta para usted, hijo mío"?

Hui és un gran dia ha dit...

Acaba de náixer "Tengo una pregunta para usted, hijo mío"

Reyes nerviós per abocar la primera qüestió ha dit...

En la presentació del partit es parlarà de Líbia o de les voreres del carrer del Riu?

Preguntar pro dentadura Requena ha dit...

Hijo mío: hi haurà curses de Derbis Variant per a festes del poble? Les patrocinarà César Esports o la Clínica Dental Sequers?

Penya ha dit...

Jo no vaix.

Fill (de) polític ha dit...

Per favor, un poc d'ordre. Tractaré de respondre a tots, un darrere l'altre, primer l'ú i darrere de l'ú el dos.

Regid'or Universal ha dit...

1. Prim, convocatòria retarassada.

2. Tota la gent del poble haurà de morir-se i tornar a la no-vida a més de ferse una negroplàstia.

3. Amb la mesura anterior matem dos u tres pardals d'un tret.

4. Hi haurà cursis amb Derbis Variants, tots vestits amb polet i karseiet als muscles lligadet per davant.

5. Tot serà patrocinat per César Els Ports, per suposat, lo milloret pal meu Deibit.

Zizou ha dit...

A les 18:00 puix doncs?

Noooo ha dit...

les 18:00 seran les 18:30!!!
A les 17:45 i comencem o'clock.

Preguntar Pronovias Requena ha dit...

Señor Mijo, si gana ¿legalizará el matrimonio entre usted y Tardido? Gracias.

Pedrito Brigante ha dit...

Apunte'm, com m'apuntaria amb el seu rifle Loís Pástor.

juanda ha dit...

jo tambe pujare xo sino comensem a les 6:00 en punt o com a molt 6:05 jo no jugare masa xq e de baixar pronte q la dona sen va.

Contador ha dit...

1.Peuets
2.Zizou
3.Pexino
4.Vespeta
5.Brigante
6.Prim
7.Juanda
8.Xapul
9.Carrete
+ Juanito, Ide, Manetes???

Pose-ho per ací please...

reyes (antic company vostre a l'escola) ha dit...

ieeeeeeee, no voleu que puge o què? Jo també vaig, buuuuuuuuuuu...

tennis o mort

Zizou ha dit...

Jo vaig vore divendres a Burgos i em va dir que pujava.