divendres, 8 d’abril del 2011

Hui fa la convocatòria... el moderador

+info

11 comentaris:

Zizou ha dit...

Okidoki

Desaparegut ha dit...

Vos ha faltat dir, on es juga

Anònim ha dit...

Es suposa que ja sempre al tennis

Anònim ha dit...

Però com pot moderar alguna cosa un tio gens moderat?

Reyes ha dit...

Hola yo no subo. Soy Reyes y escribo en castellano por que no quiero hacer faltas. Ferro te toco (no "te telefoneo") para ir a pasar la tarde con tigo. Adios..........

Aqui huele a Reyes pues yo no he sido.

X ha dit...

http://www.youtube.com/watch?v=ZezfjgOrMVg

Mr. Bean ha dit...

Jo domés volia dir que vaig tenir a Víctor Calatayud de company de futbet. El recorde amb molta estima. Va ser ell qui li va regalar la gavardina a Petxino. Fa molt de temps que no el veig. Ankara puja a jugar?

Yo m'enazo ha dit...

Puje. Ah! I compte amb els comentaris, compte!!! (3 signes d'admiració)

reyes (antic company vostre a l'escola) ha dit...

ieeeeeeeeeeee, jo sóc l'autèntic.I, encara no sé si puge...ja telefonaré al meu amic ferro...

PONENTADA O MORT!!!!

Mostaxet ha dit...

Hui porra!!

Prim ha dit...

hui baixa