dijous, 25 de febrer del 2010

Dissabte al Pavelló

Tardiu ha agafat la pista per a les 17:15. Confirmeu.

Tenim alternativa per a altres dies. Este matí he passat pel Campus de Gandia del poli i m’han confirmat que amb el meu carnet puc agafar la pista de futbet per Internet. Si ho faig al principi de setmana la tenim garantida i m’han dit que no cal cap requisit més, no fan falta més carnets, amb el justificant imprés és suficient.
El cap de setmana la pista no es pot reservar, és d’accés lliure i no hi ha llum. Per això sembla que l’única possibilitat seria jugar en divendres (tanquen a les 22:00).
La pista està lluny però..”O juguem en una pista a fer la mà o a vore...”. 2 cotxaes i pel Real Road tardem 20 min. Està molt bé, no és de gespa però, pa fer sopetes bona.
Els festerets de divendres i els de la capi podríeu o podrits?

15 comentaris:

FC TARDIDO ha dit...

Tardido present !!!!!

Pel que als divendres, cal parlar amb els meus companys de BUDS...

TARDIDO RECTIFICANT ha dit...

Pel que fa als divendres (volia dir), cal parlar amb els meus companys de BUDS...

Arturo Prim ha dit...

Conteu amb mi. Per mi els divendres també va bé.

Bluf ha dit...

vols fer el favor de no desconcentrar-me que estic pensant les apostes !!!!

Manetes Huard ha dit...

Jo també puc dissabte, divendres caldrà parlar

tzar ha dit...

Jo sóm a la terreta, em va bé els dos dies

No desconcentreu... ha dit...

... que Bluf va a per el Big One.

Ie Zar, no he entés que ja estàs a la terreta, este cap de setmana vols dir no?

BUD Spencer ha dit...

Quin dia tornen a canviar l'hora? Perque divendres oblideu-se de Burdido76. A més (i ho dic fent la senyal "a robar carteras") en dissabte jo ja hi seria a Gandia.

tzar ha dit...

Estic de setmana blanca, estic fins dilluns a Tavernes town

Setmana Blanca en Ses Illes??? ha dit...

Quin escàndol!!
España se hunde.

tzar ha dit...

També es pot dir happy week

Don Limpio ha dit...

Si el Bluf va a per el Big One, Xapul què ha fet el Big Mac?

Tennis Boy ha dit...

Jo també vaig dissabte, i cap problema per als divendres.

Firmado Zizou

Pimi ha dit...

Jo aniré... però no se el que aguantaré. Kikikiu crec que també bé.

air guitar ha dit...

Raül el Roig també ve, i no a tocar la guitarra.