dissabte, 20 de febrer del 2010

LA RUBIA QUASI ACABA AMB EL XALS


Així em va pillar, la tia Lola. Vaig acabar desfet. Després del ball, em va agafar per davant i vaig acabar esgotat, mort. Les cames em tremolaven, el piu també. Ella estava com si res. Mireu si més no, com vaig acabar. I ella, fresqueta com si res no haguera passat. Encara va tenir temps de fer-me una foto i anar-se'n cap al seu estimat poble. Jo, després del que va passar anit, crec que aquesta nit no tindre forces per anar a sopar, i menys per anar a TNT. Si aquesta nit em torna a agafar, aquesta rubia acaba amb mi i amb el meu negoci BIANCHI. No obstant això, no me la puc treure del cap... anit, però, no la podia treure d'un altre lloc...

9 comentaris:

El Monstre Bu ha dit...

Si ahir la rubia va poder amb el xals, pues hui es el meu torn de fer-me-la com tots els dissabtes a TNT, inclus hi havia foltes que ens la vam fer Tardido Xals i jo a l'hora...i Tardido amb les presses i l'emocio sempre es el primer en acabar...

Juani ha dit...

Preparaet pa la caixa

La rubia de Tnt ha dit...

Monstre bu o fantasBu?????????

Ja anem faltant-nos massa ha dit...

Aquí va a haber ondonadas de hostias...

per l'amor de deu! ha dit...

no m'ho trac dels dits!!! així no farem res, tot reballat i fins i tot has tirar la "tovalla". la rubia de TNT es farà en tots, mala pécora!!!

Su es timado amigo (o eso pensaba yo) Carlitos ha dit...

Sr. desmaiado. No habíamos quedado que las fotos privadas quiere desir naida mas i menos que privadas? I si no haber estado?

GERMANS RONDA ha dit...

xe, Juani, tu tens taüt per a este tio?

Que faig li doble les cames o què?

la granaora ha dit...

com te tinc que dir: CREMATS! encara no hem pasat la 1ª i ja taním la 2º, i açó no pot ser, o tirem la pista a fer la mà o avore que és lo que passa!!!!

la Bernarda ha dit...

La rubia, la molt golfa, té més faena que mi bajo vientre