dijous, 4 de febrer del 2010

Els Gossos de la Quadra reben informació de Brigante



El mafiós santiaguín estarà present al Camp Nou

Els Gossos de la Quadra han rebut informació (d'un exmilitant d'aquest grup mafiós: brigante) de què alguns membres del perillós grup anomenat Santiaguín, estaran presents al Camp nou el pròxim dissabte. Aquest grup es caracteritza per la seva afició a:
- la manipulació de jocs i de partits.
- la malversació de diners
- la manipulació de resultats.
- l'expulsió del grup de tot aquell membre que no compartesca la seva filosofia (malgrat que siga llicenciat en aquesta).

A més, aquest grup també és famós pels seus robatoris de pancartes i de material esportiu. En la imatge s'hi pot apreciar alguns dels seus membres (La sarpa, Xapul, Bu i Tardido) fent-se una foto en la graderia del Camp Nou, després de furtar una pancarta a Borja Valero, Castro i Manzano en l'últim partit que el Mallorca va disputar al Camp Nou, i que aquest perillós hi va estar present.

7 comentaris:

Uno de los BUestros ha dit...

Tarzdido Desmaiat:

Val més que mires a la teua dreta, que l'infiltrat està al si de Los Soparanos ([j]aka Santiaguín). Qui ha vist pel·lis de mafiosos sap de què estic parlant, vitat que sí, senyor X.? Consta en el meu poder documentació gràfica de la veritable finalitat del Bet and Win, és així senyor X.? Havent-se retirat el senyor Brigante si algun unglaire vol publicar les proves que m'ho faça saber via interna o en els comentaris. Señor X.: ¿siente algo mollo salir de donde la espalda pierde su casto nombre pacabajo? ¿Ha visto 'Uno de los nuestros'?

Xapul ha dit...

Tardido jo que ja m'havia fet amb la de Pedro León... i el Villarato se'l carrega!!

Sr.de los BUestros, estic molt interessat en saber del que està parlant, per això no m'importaria rebre tal informació al meu mail. De tota manera, si per casualitat coneguera algun personatge que vullguera escriure al bloc (encara que siga "afín" al manipulador Brigante) podria deixar la adreça del seu compte google per ací i el convidaríem al bloc...vostre sabrà el que és millor.
Una altra cosa.. com sabríem que el que eixe "personatge" poguera publicar és una prova fiable??

TARDIDO ha dit...

Xapul, estàs caient en el seu parany. Perquè ara et contestarà:

Qui no es fia no és de fiar...

Bu ha dit...

que be t'haguera quedat eixa frase en llati Tardido.

Bu ha dit...

Altra cosa, veig que la expresio BU es facil de rimar i comença a convertir-se en una senya del bloc...la mafia funciona.

A Eliot Ness no el deixareu net ha dit...

No, Tarzdido, no. La resposta a Xapul és: grafòlegs. I a fe que en tinc, senyor X.

Sarpaeta!!! ha dit...

Sr. Brigante, ets com el Sandrusco, que com no podía estar-hi, es va posar a intoxicar.
Que n'aprenguin!!!