dimecres, 1 de setembre del 2010

Opcions diferents a LFM

http://apps.facebook.com/fantasylaliga/

Es una aplicació de facebook, però tinc la lleugera impresió, que també es pot accedir per yahoo, ja que es una de les Fantasy League, que tenen de pràcticament tots els esports... Pegueu una miraeta, i si us agrada fusem més.

El link son les regles, es una mica diferent, però jo crec que es prou millor i es deixen de valoracions subjectives dels redactors de marca.

També es por crear una lliga, de fet jo he creat una que s'anomena unglés en el baló.

El mllor de tot... ES GRATIS

5 comentaris:

Xapul ha dit...

L'hi he pegat una mirada i té bona pinta.
La meua opinió,
EN CONTRA:
- Ja ha començat, encara que puguem fer una lliga d'amics, el resultat a la general ja està "viciat".
- En el moment que faces l'equip, comences a competir eixa mateixa setmana, si no crec mal, ara per exemple tu que ja has fet equip començaràs a puntuar abans que molts que encara no hagen ni llegit açò.
- No aspires a cap premi, per difícil que siga (cal recordar que Juanito va ser 50 de la general..començant relaxaet les primeres jornades). Eixe reportatge (http://estaticos.marca.com/participa/lfm/2009-2010/ganadorespdf/jornada14.pdf) en el Bar Ferro, no tindria preu.
-Si la gent veu canvis, encara que cal reconéixer que el joc que proposes no és difícil, potser perguem clientela... "más vale malo conocido" no? Almenys ja coneixem la mecànica del joc i podem millorar.
- Si comptes, amb lo dels crèdits dobles, els missatges, amb 12 o 13 euros tens coberta tota la temporada fent canvis totes les setmanes. Crec que és prou raonable.
- Pensa que a octubre que és quan comença la Fantàsmica, ja estan tots asentaets i amb ordinadors a mà, ara hi ha gent encara en la mar i passarien prou.
- He vist els equips que es poden fer en eixe nou joc. Buf, no és molt lògic poder clavar a mig Madrid i mig Barça en el mateix equip no? Crec que coincidiríem molt i a més pots vore els canvis i l'equip de l'altre.

NO VAIG A COMISSIÓ D'INDA EH?

Ara, jo m'apunte a tot.

aludido ha dit...

GRATIS O MORT!!!

Aludido? ha dit...

Ie, que no és res personal. Ni tu ni jo hem inventat els jocs.

Manetes Huard ha dit...

Jo es per buscar alternatives... i ja que ho havia vist, pos eso, A mi la veritat que em dona exactament igual...

Pos eso o Pos eído ha dit...

Ojalà tots presentaren alternatives.
Manetes o mort