dilluns, 20 de setembre del 2010

Tweety contra el filldeputisme

Informeu-se un poquet. Jo en el Twitter sóc “pasivo”, seguisc i escolte reflexions de grans personatges de la societat com JJ o Pumares. Els únics “tweets” meus són grans inquietuds adreçades a estos personatges. Açò, afegit a que faig ús del meu nom de guerra, Xapul, fa que milions de búsquedes amb el meu nom i cognoms de gent desesperada per contactar-me no tinguen resultat i per tant tinga el llistat a 0.
A partir d’ara, i després d’aquesta confessió en aquest mitjà d’ENORME difusió, supose que irremediablement el número pujarà (ie, que algú es faça un compte i em seguisca… http://twitter.com/Xapul)

4 comentaris:

Ujfalusi ha dit...

Hola, podemos ser amigos de Twitter si quieres. Paso una mala racha como tu.

Gracias ha dit...

Uj, tú sí que eres un amigo. Sé que no fuiste con mala intención, eres como Peña, "valentet" pero noble.

Winzip ha dit...

Ets un incomprés.

Truita ha dit...

Fuera! Fuera! Fuera!