divendres, 10 de setembre del 2010

ZAMARRAS

ÚLTIMA HORA:
Zizou ha anat a Cal Deivit a vore si podia trobar alguna cosa però no en tenia prou pa tots. De tota manera m'ha confirmat que en el primer partit anirem tots igualets.. Sols diu que combina amb pantaló negre.
Tindrem sort?

Alguna ànima caritativa que estiga en el poble que li compre al Deivit 12 samarretes iguals.
Les talles... buf, a la llista de CONFIRMATS afegiu al Xals i a Cèsar.

SI NO POGUERA SER, propose que portem tots una camiseta d'algun color "fàcil" per exemple NEGRA.
Si no, agafem la del Galatasaray i que no la tinga que porte alguna roja o groga...

11 comentaris:

Arturo Prim ha dit...

Galatasaray, negra i Automan

Zizou ha dit...

Jo no tinc Galatasaray, negra pense que si, pero segueix pensant en comprar-ne una tots iguals.
Jo puc anar a Ca'l Deivit si voleu ...

Idea gratis (o 'Ideal a les 24h ni pagant-me!!') ha dit...

Ja que a l'equip futus subcampió hi ha molts de l'"arco iris", jo propose el model Kansas City (poseu al Google "Camisa arco iris Kansas City"). Zizou podria passar per ca César i demanar una nova planxa: Kansats Sity.

No a Cantus23 a les 24 ha dit...

Esmene: equip futuR... o millor: fotus subcampió.

No a Cantus23 a les 24 ha dit...

Esmene: equip futuR... o millor: fotus subcampió.

Ideal seria que C23 no apareguera amb la 8 mm per les 24 ha dit...

Què dic "fotus"!! Volia escriure "fotut".

eltiemposeagota.com ha dit...

Què fem ??

Tardidos Look ha dit...

lo millor seria jugar a lo tardido, es a dir, sense camisa.

voyaporlacremadepilatoria.com ha dit...

D'acord

voyaporlacremadepilatoria.com ha dit...

D'acord

Peña ha dit...

Jo pa sopar lo k demane Bruno.