dijous, 23 de setembre del 2010

Xapul, l'atleta

Bellreguard en festes. Un alto necessari per al ritme frenètic d’inici de curs. La incorporació “siempre progresiva nunca intensiva”. M’alce cuineret (inicie ací nova secció culinària “Pa fer sopetes bo”) i vaig a comprar els ingredients necessaris per a fer açò. Un èxit, la meua Xapulina ha sobreviscut.
Telèfon després de dinar. Sarpita. Perfecte pla per a cremar la bomba de dinar. Proposa una vesprada de sèries pel Mirador…”Perfecte, però no t’assegure que arribe als Sequers, seré la teua liebre”
18:12, arranquem, 18:15 avistem un CORREDOR (inconfundibles: elegància en la zancada, camisetes de tirants d’alguna carrera llegendària, esportives amb llumetes..) “Hòstia, és Paquito” diu Sarpita. El convida “Anem a eixir,véns?” Paquito, per supost s’apega a roda “sols porte 1h 43min” Sobrehumà Paquito. Presentacions: “Xapul-Paquito, Paquito-Xapul” i de seguida Sarpita, excusant-me “Paquito, el meu amic…” Silenci. “Sóc coixo” Afegisc, “vosaltres al vostre ritme.. no vull trencar un pla d’entrenament”.
I comença la conversa. Ie, flipant. “Jo vaig a la K25 en octubre” “Hòstia, a la K25?, eixa no està mal però jo vaig a la H18 del desert del Gobi, no acaba de ser una Ultra-Trail però…” (Paquito és ultra-trailer). Després passen al tema calçat esportiu “Les Mizuno amb KitYasuni són bones.. però res comparable amb les NB amb càmera de gas propà…” Lo més gran és que estaven conversant fins el cementeri com si estigueren fent-se algo en el bar. Jo escoltava i “jadeava”, no heu vist mai a un amo en bici cara al Clot i el gos ofegat darrere tirant baves i en els ulls cap afora? Jo era el gos.
Faig la goma fins l’autopista i quan el camí puja la goma es trenca… CORONE soles. FOTO treta amb el mòbil. Ni rastro dels atletes.

6 comentaris:

Otro perro ha dit...

Memorable crònica

Ribis ha dit...

Tindràs que pagar una taxa per pas de vehicle de gran tonellatge i utilització de l'espai públic durant massa temps...

KILIAN LSP JORNET ha dit...

Juanjo, Juanjo, es podía sentir pel paratge del mirador... No m'ho puc creure, com es pot perdre un tío de 1,90 i 95kg... Home,home, has vist un xicot de negre baixar? No, no, no he vist a ningú? a vore si li ha agarrat un mareig? No crec, no crec... Vinga Paco, ves tú per allà i Jo baixaré per ací... i mirant el camí, com conill esmunyit dels gossos conillers... es veu pel camí una gran taca que a poc a poc s'arrossega cap a casa... ieeee Xapul, vaig cridar mentré que feia la baixada... el vaig pillar a la rotonda... però, ei!! tot s'ha de dir, 25 + 25 minutets, està molt bé... Xapul, una mica més i estàs per anar amb Joan a Roma.
Vos convide a seguir l'experiència de Xapul i fer una visita al mirador. Salut.

La batuda del porc senglar ha dit...

Tornaré!

Zizou ha dit...

Molt bo, molt bo ...

Per cert ... reserveu la pista blaveta perque una vegada enganyes als nanos, pero dues ja no.
Si puc m'acoste?

Butelleta ha dit...

Acuéstate Rafael, acuéstate.