dimecres, 8 de setembre del 2010

Sí, sí… és a tu!

- Tens cames?
- Corres els 100 metres en menys de 2 minuts?
- Eres capaç de driblar una cadira?
- Li pegues al baló tirant el cos avant?

Si almenys 1 de les respostes és afirmativa, estem buscant-te.

Si lliges açò abans de les 20:00 i estàs interessat en formar part de la mítica "Associació de Veïns" el proper campionat de festes, has de deixar un comentari diguent perquè vols jugar amb nosaltres i creuar els dits... Imagina’t que et triem.

5 comentaris:

Pözil und Khedira de Rodes ha dit...

Wir wollen mit Associaten de Roïnaten spielen.

Langa ha dit...

Amiguíssim de l'ànima Juanjo,
Quan compartíem pis sempre deies que jo era "mooooooolt millor porter que Ivan". No em vas convidar a la teua boda. Confie que no em fallaras una altra vegada.

PD: Camises no tinc, però perxes puc portar les que vulgues.

Tu amigo, tu hermano ha dit...

Necessite el teu DNI Lang, però ràpid que em sembla que l'última vacant a l'equip està molt demandada.

Fritz Lang ha dit...

Demanes el meu DNI... Assumixes pues que digueres que soc millor que Ivan. Et mereixes que Ivan faça un equip amb Pekenike i Periolisto.

Arturo Prim ha dit...

Si aneu posant tantes dificultats no jugaré. Des de qan fem càstings? Jo pensava que era entrada lliure.
Açò està més complicat que Zapatero no se'n desdiga.