dijous, 22 de gener del 2009

ÍDOLS

Propose l´inici d´una nova secció.

21 de febrer de 1995. 01:42, poc després d´acabar "El Larguero" en l´Alameda Palace, València. 2 persones: jj Xap i Peuets boniquets.

Conversa:
jj Xap. - Peuets, estàs vegent el que jo?
Peuets. - La dona de Mijatovic?
jj Xap. - No!!! Com pots fixar-te amb eixes coses. Mira a qui tens al costat.
Peuets. - (nerviós) És.. és...
jj Xap. - Sí. PACO LLORET!!!!
Paco Lloret. - Hola. D´on sou?
A l´unísono. - De Tavernes.
Paco Lloret. - Home!!! d´ahí són els Alberola!
jj Xap. - Sí, és terra de cracks.
Peuets. - Al grano, el meu amic no t´ho demanarà perquè és un poquet tímid.. però és que ahir va ser el seu "cumpleaños" i res el faria més feliç que un autògraf teu.
Paco Lloret. - Em dóna un poc de tall la veritat.. jo?... un autògraf?
jj Xap. - (tremolós, amb la llagrimeta a l´ull) Per favor.. he somiat amb este dia.


RESULTAT

5 comentaris:

Anònim ha dit...

I was there. 1995. Mólt de pel. Tot això és cert. El que no puc entendre és com pot ser que el senyor X conserve els/l'autógraf/s, perque no va firmar només Mr. Lloret.
Els meus estaran al limb dels autògrafs, junt als de Maqueda, Carlos Sainz (des que me'l firmà no ha guanyat res), Engonga, Bartual,...

Anònim ha dit...

JJ, ja veig que sempre has sigut un cagueta necessitat de l'ajut d'altri -Prettiest Feet, generalment- per tal d'aconseguir un tresor dels teus 'idos'. Perquè, a veure, no va ser també ell -Las Más Cucas Pezuñas- qui va mitjançar a fi que Forés et dedicara una cançó la nit del teu comiat de fadrí? O estava el susdit -Les Très Jolis Deux Pieds- encimbellat pels arbres amb Peu d'Angelet? Ara no ho recorde...

Anònim ha dit...

Xe, cabrons, deixeu de posar merda i feu la convocatòria per al dissabte, que amb aquesta intenció va nàixer el bloc, no?

Anònim ha dit...

Ahora ha hablado bien Cinexin. Contad conmigo este sábado.

Anònim ha dit...

Si no tinc ple (ni ho tinc ple) jo vaig.