dissabte, 17 de gener del 2009

xeraco, esto solo le sucede a un elegido.









Nosaltres tranquils, reposant, supurant l'aire fresc de la mar neta, el riu net, tan netets tan serens tan conscients del moment del relax de l'olor del raconet que havia descobert per nosaltres solets. Però de cop quien va, algú es mou en el marge, que no estic sol a la platjà, hi ha algú més que avui té festa, tres homes al costat del meu 206. El miren, es miren somrients, safisfets, complaguts ben bé que és com si el cotxe els alegrés, no sé pas però de fet semblen ser mala gent, violents el trenquen, però què fan, però què feu, no el trenqueu, perquè ho feu, no em traieu la roba, si us plau si us plau, no li feu cap mal, per favor no ens deixeu en el traje de boda, us dono el que volgueu, però si us plau no ho feu. Van caure sobre el 206 i escatimaré els detalls, van abusar del cotxe,no va haver-hi pietat; enculat penetrat desvirgat desflorat fustigat violentat ultratjat deshonrat humiliat rebolcat grapejat escaldat maltractat desgraciat violat rebentat flajelat destrossat, contra robatoris castració, justícia per favor m'han ultratjat el cotxe, m'han destrempat l'orgull, m'han rebentat el maletero; castigat foradat lesionat vulnerat profanat escaldat dessangrat rebaixat sofocat estocat agredit envestit malferit afligit corrompit, per què nosaltres, per què al 206, si aquell dia estavem tan tranquils, innocenment feliços plàcidament mirant com baixa el riu, ingènuament vivint, hi ha massa gent a la platja i la platja se'ns fa petita, hi ha massa gent a la platja i la platja ens fa patir, hi ha massa gent a la platja i la platja se'ns fa petita.

1 comentari:

Manetes Huard ha dit...

Que gran adaptació de Plà versió Xaps